۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۶۹۵۴۳

بررسی اوضاع منطقه در نشست عضو ارشد حزب الله و حزب امل لبنان

خبرگزاری رسا ـ اعضای ارشد حزب الله و حزب امل لبنان پدیده تکفیر را آخرین ترفند رژیم صهیونیستی پس از شکست نقشه‌های قبلی این رژیم دانستند.
حزب امل و حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، صدر الدین داوود، عضو شورای رهبری جنبش امل در جبل عامل لبنان و ابو وائل زلزالی، مسوول دفتر حزب الله در منطقه صور لبنان در نشستی که در شهر صور لبنان تشکیل شد، به بررسی اوضاع منطقه به ویژه فلسطین پرداختند.

 

اعضای این جلسه بر هوشیاری نسبت به توطئه های رژیم صهیونیستی در نزاع‌های منطقه‌ای تاکید کرده و گفتند: دشمن قصد دارد با به راه انداختن درگیری‌ها در جبهه مبارزه با گروه‌های تکفیری، مقاومت نسبت به دشمن اصلی یعنی رژیم صهیونیستی غافل باشد اما مسلمانان هیچ گاه مسبب تمام مشکلات منطقه یعنی اسرائیل غاصب را فراموش نخواهند کرد.

 

در این نشست حمایت همه جانبه از فلسطین به عنوان یک اصل برای مقاومت معرفی و مطرح شد: تمام تلاش‌ها باید متمرکز شود تا ملت مظلوم فلسطین به حق غصب شده خود مجددا دست پیدا کند و دولتی مستقل به مرکزیت قدس تشکیل شود.

 

آنان اجرای سیاست‌های استعمارگرانه ابرقدرت‌ها به دست جنایتکاران تکفیری را محکوم کردند و ادامه دادند: پدیده تکفیر که با تروریسم همراه است پس از به بن بست رسیدن نقشه‌های قبلی اسرائیل غاصب به وجود آمد و رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریکا یک سازمان تروریستی تمام عیار در منطقه به وجود آورده که حاصل آن جز فروپاشی و تقسیم کشورهای اسلامی و نابودی ارکان اسلام در منطقه نخواهد بود.

 

در پایان این جلسه تأکید شد که تمام نقشه‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار بر پایه برافروختن اختلافات مذهبی است و مسلمانان برای گام اول در مبارزه با پدیده تکفیر و تروریسم باید وحدت خود را حفظ کنند تا دشمن ناکام بماند./1321/ب902/د

ارسال نظرات