۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۸۵۱۶۲
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

اقدامات آشوبگرانه به بهانه اعتراضات موجب تزلزل امنیت کشور می‎شود

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جنبش الامه لبنان از اعتراضات مسالمت آمیز مردم حمایت کرد و نسبت به کشیده شدن دامنه اعتراضات به اقدامات آشوبگرانه داخلی هشدار داد.
شيخ جبري

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ عبدالناصر جبری، دبیرکل جنبش الامه لبنان، بر لزوم تحقق خواسته‌های مشروع مردم تاکید کرد و گفت: ما همواره در کنار مردم هستیم و از اعتراضاتی که در چارچوب مسالمت آمیز باشد حمایت می کنیم.


وی افزود: شرایط دشوار زندگی مردم موجب شده است که این ملت لب به اعتراض باز کنند ولی اقدامات آشوبگرانه و آسیب وارد کردن به اموال بیت المال و مغازه‌های مردم هیچ توجیهی ندارد.


این عالم اهل سنت ادامه داد: آنچه در وزارت محیط زیست پیش آمد عمل ناپسندی بود که در راستای تزلزل امنیت داخلی کشور رخ داد و اینگونه اقدامات کشور را در کانون هرج و مرج قرار می دهد. چه بسا این اقدام با برنامه ریزی قبلی برخی افراد وابسته به بیگانگان انجام شود.


جبری تاکید کرد: نمی توان تمام تقصیرها را متوجه المشنوق، وزیر محیط زیست دانست و با استعفای کامل دولت نیز کشور از بحران خارج نمی شود، بلکه همکاری و تعاون احزاب و طرف‌های سیاسی و انتخاب رییس جمهور است که کشور را از تنگنای موجود خارج می کند.


دبیرکل جنبش الامه در پایان تاکید کرد: دشمن در کمین است تا در فضای غبار آلود سیاسی و اجتماعی کشور با افراد نفوذی خود برنامه‌های خرابکارانه‌ای را در داخل اجرایی کند که این مساله هوشیاری مردم و مسؤولان را توأمان می طلبد./1321/ب902/د

ارسال نظرات