۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۸۵۳۴۵
رییس جمعیت علمای صور لبنان:

بوی نامطبوع فساد سیاسی از بوی زباله‌ها آزاردهنده‎تر است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت علمای صور لبنان فساد سیاسی و اداری را مانع حل مشکلات کشور دانست و گفت: بوی نامطبوع فساد اداری از بوی زباله‎های انباشته شده آزاردهنده تر است.
حجت الاسلام علي ياسين، رييس مجمع علماي صور لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ علی یاسین، رییس جمعیت علمای صور لبنان در پیامی به مشکلات معیشتی مردم و شرایط دشوار زندگی در لبنان اشاره کرد و افزود: احیای موسسات دولتی و لغو تعطیلی آنها تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است.

 

وی تأکید کرد: چارچوب سیاسی کشور بدون وجود رییس جمهور متعهد و مجلس پارلمانی پویا ناکار آمد خواهد بود و تا زمانی که این خلأ پر نشود نمی توان انتظار داشت که کشور از این تنگنای سیاسی خارج شود.

 

این روحانی لبنانی ادامه داد: بوی نامطبوعی که در خیابان‌های شهرها به مشام می رسد بوی بد زباله‌های انباشته شده نیست بلکه بوی نامطبوع فساد اداری و سیاسی است که تمام ابعاد زندگی مردم لبنان را تحت الشعاع قرار داده است.

 

رییس جمعیت  علمای صور لبنان با اشاره به اعتراضات مردمی در روزهای گذشته، تاکید کرد: وقتی کشور غرق در مشکلات است و مردم خدمات اولیه شهری و بهداشتی را دریافت نمی کنند، شعله ور شدن آتش اعتراضات امری طبیعی است.


وی در پایان از مردم معترض خواست که اعتراض خود را در قالب مسالمت آمیز بیان کنند و از صدمه زدن به اموال عمومی و آسیب به مغازه‌ها و املاک شخصی مردم بپرهیزند./1321/ب901/د

ارسال نظرات