۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۲۸۵۳۸۶

عضو ارشد حزب الله نسبت به بحرانی‎تر شدن اوضاع لبنان هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد حزب الله لبنان ابراز امیدواری کرد که اجرایی شدن پیشنهاد رییس پارلمان، مسؤولیت مسؤولان را به آنان گوشزد کند.
شيخ يزبک

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد یزبک، رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان در خطبه های نماز جمعه مسجد حضرت خوله(س) بعلبک به مسائل جاری کشور اشاره کرد و گفت: بوی نامطبوع زباله‌ها زندگی مردم را تلخ کرده است و فساد در همه ارگان‌های دولتی دیده می شود و موسسات دولتی هنوز در حالت تعلیق به سر می برند.

 

وی افزود: زندگی دشوار مردم لبنان در سایه افزایش آمار بیکاری، کشور را در تنگنایی سخت قرار داده است که فقر و گرسنگی را به دنبال خواهد داشت.
 
حجت الاسلام یزبک تاکید کرد: اگر مسؤولان با جدیت درصدد حل مشکلات مردم نباشند، اوضاع وخیم تر از آنچه هست خواهد شد و در آن زمان دیگر پشیمانی سودی نخواهد داشت.

 

عضو ارشد حزب الله لبنان ابراز امیدواری کرد: چه بسا اجرایی شدن پیشنهاد نبیه بری، رییس پارلمانی کشور، مسؤولیت مسؤولان را به آنان گوشزد کند و موجب برون رفت کشور از بحران کنونی شود.

 

این روحانی لبنانی در پایان، مذاکرات بین طرف های سیاسی را گام نخست و ضروری برای حل اختلافات دانست و خاطر نشان کرد: این کار موجب می شود که مسؤولان به فکر حفظ منافع ملی افتاده و مصلحت مردم را بر مصالح حزبی خود مقدم شمرند./1321/ب901/د

ارسال نظرات