۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۲۸۹۱۸۷
نمایندده پارلمان لبنان:

خط‎های قرمز بر پرچم لبنان نماد مبارزه با صهیونیست‎ها و تکفیری‌هاست

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: کسانی که در سوریه سعی می کنند با حمایت از تروریست‌های تکفیری به محور مقاومت ضربه بزنند، اجازه داده اند اسرائیل به مقدسات مسلمانان در مسجد الاقصی توهین کند.
نواف الموسوي، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان در منطقه الرمادیه این کشور، گفت: دوخط قرمزی که در پرچم لبنان به چشم می خورد، از رنگ خون مجاهدان و مبارزان علیه دشمنان این سرزمین در این پرچم نقش بسته است.

 

وی افزود: یکی از این خط‌ها به معنای مبارزه با دشمن اصلی و دیرینه ما یعنی رژیم غاصب صهیونیستی است و خط دیگر به نشانه مبارزه با گروه‌های تکفیری تروریستی است که تلاش دارند به خاک این سرزمین نفوذ کنند.

 

نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: این کشور مدیون خون شهدایی است که با اهدای جان خود امنیت را در این سرزمین مستقر کردند و هنوز هم حضور معنوی شهدا در میان ما احساس می شود.

 

این مقام مسؤول در لبنان به یورش شهرک نشینان تندوری اسرائیلی به مسجد الاقصی اشاره و تصریح کرد: محور مقاومت از زمان شکل گیری خود یعنی سال 1982 میلادی، همواره حامی مسجد الاقصی بوده است و در این شرایط نیز تمام تلاش خود را در این راستا انجام می دهد. مسؤولیت وقایع تلخی که در مسجد الاقصی اتفاق افتاد متوجه کسانی است که در صدد ضربه زدن به مقاومت و حامیان مقاومت بودند.

 

وی در پایان، خاطر نشان کرد: کسانی که در سوریه به خیال براندازی نظام  این کشور به دشمنی می پردازند و گمان می کنند از این طریق می توانند به محور مقاومت ضربه بزنند، همان افراد با کوتاهی نسبت به مساله فلسطین، به رژیم اسرائیل اجازه داده اند که پروژه یهودی سازی خود را در مسجد الاقصی اجرایی کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات