۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۸۹۶۱۲
عضو ارشد حزب الله:

برخی افراد به دنبال حذب وزیران حزب الله و حزب امل از بدنه نظام هستند

خبرگزاری رسا ـ نایب ریس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: کسانی که امروز در رأس کار هستند سعی دارند اصل شراکت طرف‌های سیاسی داخلی در امور کشور را اسقاط کنند.
نبيل قاووق معاون شوراي اجرايي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم یادبود یکی از شهدای مقاومت گفت: بحران اقتصادی و اجتماعی در لبنان خطر کمتری نسبت بحران سیاسی موجود دارد.


وی افزود: اینکه برخی افراد درصدد منتفی کردن اصل شراکت همه طرف های سیاسی را در اداره امور کشور و انتخاب رییس جمهور هستند بزرگترین خطری است که این کشور را تهدید می کند. اصل شراکت سیاسی در کشور موجب می شود که ساختار سیاسی بر مبنای قانون شکل بگیرد و تکروی در عرصه سیاست ممنوع شود.


این روحانی لبنانی ادامه داد: کسانی که امروز در رأس کار هستند قصد دارند از هر طریق ممکن در مسیر شراکت وزیران حزب الله و حزب امل در اداره امور کشور مانع تراشی کنند و این سوال مطرح می شود که آیا این راه حل مشکل سیاسی کشور است؟


حجت الاسلام قاووق با بیان اینکه میشل عون، رییس حزب تغییر و اصلاح، از شایستگی‌های لازم برای تصدی پست ریاست جمهوری برخوردار است، گفت: این مساله بر همگان روشن است اما دست‌هایی در پشت پرده نمی گذارند که این فرد در این پست قرار گیرد.


عضو ارشد حزب در پایان الله تاکید کرد: حزب الله به وظیفه ملی و انسانی و اخلاقی خود در حمایت از کشور و کرامت ملت را به نحو احسن انجام می دهد و تمام سعی خود را برای دور کردن گروه‌های تکفیری از مرزهای لبنان به کار می گیرد. گروه های تکفیری به اسم اسلام به رژیم صهیونیستی خدمت می کنند و یکی از نشانه این امر عدم اعتراض تکفیری‌ها به اقدامات اسرائیلی ها در مسجد الاقصی و توهین به مقدسات اسلام است./1321/ب902/د

ارسال نظرات