۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۸۹۹۳۶
جبهه العمل اسلامی لبنان:

استکبار جهانی با وجود مقاومت اسلامی توانایی اجرای برنامه‎های خود را ندارد

خبرگزاری رسا ـ جبهه العمل اسلامی لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در کمین است تا انتقام شکست سال 2006 را از لبنان بگیرد.
جبهه عمل اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان که ریاست آن را شیخ زهیر الجعید برعهده دارد، در نشست دوره ای خود، با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن عید سعید قربان را به عموم مسلمانان جهان تبریک گفت و اعلام کرد: ملت لبنان باید نسبت به تهدیدهایی که از سوی رژیم صهیونیستی متوجه کشور است، هوشیار باشد.


در این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی در کمین است تا انتقام شکست خود را در سال 2006 بگیرد. در این جنگ مقاومت ظرفیت‌های بالای خود را در مقابله با دشمنان لبنان نشان داد و ابرقدرت‌ها متوجه این موضوع شدند که تا زمانی مقاومت در منطقه موجود است، هیچ کدام از طرح‌های استعماری آنان نهایی نخواهد شد.


جبهه العمل اسلامی لبنان به مشکلات داخلی کشور اشاره و تاکید کرد: راه حل مشکلات داخلی، مبنا قرار دادن گفت‌وگو برای رفع اختلافات موجود بین طرف‌های سیاسی و بازگشایی موسسات دولتی است. وحدت و خویشتنداری مردم در این میان نقش اساسی در رونده بهبود شرایط را دارد.


این جبهه در بیانیه خود تأکید کرد که چگونه می شود با وجود تعطیل بودن مجلس پارلمانی و قانون گذاری، انتظار داشت اوضاع از حالت بحرانی خارج شود. نبود قانون در کشور و یا عمل نکردن به قوانین موجود موجب پیچیدگی اوضاع شده و سایه هرج و مرج را بیشتر در کشور می گستراند.


در پایان بیانیه جبهه العمل اسلامی لبنان آمده است: آزادسازی سرزمین‌های اسلامی از چنگ استکبار جهانی منوط به آزادی انسان از قید و بند تعصبات بی مبنا است و اگر سردمداران کشورهای استعمارگر اندکی به کرامت انسانی ملت ها توجه کنند به خود اجازه نخواهند داد که به راحتی به اشغالگری و جنایت دست بزنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات