۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۲۹۴۰۵۳

یکی از روحانیان لبنان نسبت به همسو شدن رسانه‎ها با دشمن هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه برج البراجنه بیروت با اشاره به نقش رسانه‎ها در ایجاد آشوب و یا آرامش در کشور، نسبت به همسو شدن رسانه‌ها با دشمن هشدار داد.
حجت الاسلام احمد قبلان، خطيب جمعه برج البراجنه بيروت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد قبلان، خطیب جمعه برج البراجنه بیروت، جانبداری خود را از حرکت‌های اعتراضی مردم اعلام کرد و گفت: این اعتراضات در پی گسترش فساد در طبقات سیاسی و اداری کشور است که مردم را به ستوه آورده است.


وی افزود: باید هوشیار بود که دشمن از این حجم دشواری‌های معیشتی مردم برای فتنه افروزی مذهبی سوء استفاده نکند و مردم خواسته یا ناخواسته در پازل دشمن نقش آفرینی نکنند.

 

این روحانی لبنانی نقش رسانه‌ها را در ایجاد آشوب و یا استقرار آرامش در کشور مهم دانست و گفت: رسانه‌ها نباید همسو با مقاصد شوم دشمن بر تشنج فضای داخلی کشور بیفزایند.

 

حجت الاسلام قبلان خطاب به مسؤولان لبنان گفت: باید تمام تلاش خود را انجام دهید که مذاکرات در حال اجرای بین طرف‌های سیاسی به نتیجه برسد و از فرار کردن از بار مسؤولیت بپرهیزید.

 

وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود به مساله فلسطین پرداخت و خاطر نشان کرد: آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی سعی دارد، منطقه را به چند بخش کوچک تبدیل کند که این بخش ها تابع  و ملحق به اسرائیل باشند و منافع استعماری ابرقدرت‌ها در منطقه حفظ شود.


خطیب جمعه برج البراجنه در پایان تصریح کرد: تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی استعمارگران مستکبر در منطقه، وحدت و تمسک به محور مقاومت است./1321/ب902/د

ارسال نظرات