۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۲۹۴۴۹۵

یکی از علمای سنی لبنان خواستار حمایت از انتفاضه سوم فلسطین شد

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش توحید اسلامی لبنان شکل گیری انتفاضه کامل سوم فلسطینیان را برای رسوای دشمنان داخلی و فتنه افروزان وابسته به بیگانگان ضروری دانست.
هاشم منقاره رييس جنبش توحيد اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هاشم المنقاره، رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان در پیامی به جوانان مقاوم فلسطینی که در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی ایستادگی می کنند، درود فرستاد و از خداوند برای آنان نصرت و پیروزی طلبید.

 

وی افزود: این جوانان با دست خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح اسرائیلی ایستادگی می کنند و این اوج تجلی ماهیت مکتب مقاومت در نسل جدید است.

 

وی از مردم فلسطین خواست که انتفاضه سوم را به طور کامل شکل دهند و گفت: کشورهای عربی و اسلامی باید از خواب غفلت برخیزند و با تمام توان از این انتفاضه حمایت کنند.

 

این عالم اهل سنت لبنان تصریح کرد: کسانی که گمان می کنند می توان با این رژیم ستمگر گفت‌وگو کرد در توهم به سر می برند. فلسطینیان نباید در برابر دشمنی که تنها زبان زور را می فهمد، عقب نشینی کرده و بر کشورهای اسلامی و عربی نیز واجب شرعی است که در این مقاومت از جبهه فلسطین حمایت کنند.

 

رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان در پایان خاطر نشان کرد: انتفاضه سوم در صورت شکل‌گیری کامل می تواند فتنه گران داخلی و خارجی را رسوا و جایگاه حقیقی فلسطین و مسجد الاقصی را در جهان اسلام تبیین کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات