۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۹
کد خبر: ۲۹۶۰۱۲
رییس شورای شرعی حزب الله لبنان:

توطئه‎گری صهیونیست‎ها علیه ملت فلسطین پس از 67 سال همچنان ادامه دارد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شرعی حزب الله لبنان گفت: 67 سال است که این رژیم غاصب با اقدامات خود موجب آواره شدن میلیون‌ها فلسطینی شده و تعداد زیادی از مسلمانان را به خاک و خون کشیده است.
شيخ يزبک

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد یزبک، رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در مراسم عزاداری امام حسین(ع) که در منطقه الرویس این کشور برگزار شد، بر ضرورت تصویب قانون جدید انتخابات برای اصلاح نظام سیاسی لبنان تاکید کرد.


وی در ادامه به مساله فلسطین و تشکیل انتفاضه سوم در کرانه باختری اشاره کرد و افزود: تا زمانی که روحیه مقاومت در دل جوانان فلسطین باشد، می توانند با هر سطح از امکاناتی در برابر زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی و پروژه‌های استعماری آن ایستادگی کنند.

 

این روحانی لبنانی به تشریح جنایت‌های صهیونیست‌ها در حق مردم مظلوم فلسطین پرداخت و گفت: 67 سال است که این رژیم غاصب با اقدامات خود موجب آواره شدن میلیون‌ها فلسطینی شده و تعداد زیادی از مسلمانان را به خاک و خون کشیده است. این رژیم پس از این همه سال هنوز هم دست از توطئه گری برای ضربه زدن به مسلمانان برنمی دارد.


عضو ارشد حزب الله  خاطر نشان کرد: نباید گذر زمان حادثه تلخ منا را از یاد ما ببرد و بررسی علل این حادثه باید در دستور کار کمیته حقیقت یاب قرار گیرد.

 

حجت الاسلام یزبک در پایان گفت: برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث دلخراشی در موسم حج تنها گزینه مشارکت گسترده کشورهای اسلامی در اداره این فریضه الهی و تامین امنیت حجاج است./1321/ب902/د

ارسال نظرات