۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۳۰۲۱۲۴

حبهه عمل اسلامی لبنان انفجارهای تروریستی ضاحیه را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل اسلامی لبنان تاکید کرد که این انفجارها نشان از توطئه گری دشمن در راستای از بین بردن امنیت داخلی لبنان دارد.
جبهه عمل اسلامي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان، با صدور بیانیه‌ای دو انفجار تروریستی واقع شده در ضاحیه بیروت را به شدت محکوم و اعلام کرد: بازگشت سریال جنایات تروریستی تکفیری‌ها به لبنان تنها یک هدف را دنبال می کند و آن نیز از بین بردن امنیت و آرامش داخلی است.
 
در این بیانیه آمده است: عناصر تکفیری با فرمان پذیری از سردمداران وهابی خود سعی می کنند که آتش فتنه را در داخل لبنان شعله ور کنند و بذر اختلاف را در این کشور بکارند.
 
این جبهه تاکید کرد: دو انفجاری که در برج البراجنه رخ داد همزمان با جلسات و نشست‌هایی بود که برای حل اختلافات داخلی شکل گرفته بود؛ از این رو می توان به خوبی دریافت که دشمنان لبنان چه هدف شومی را دنبال می کنند.
 
در بیانه جبهه عمل اسلامی آمده است: این اقدامات تروریستی از نظر هر مسلمانی مردود و محکوم است و هیچگاه دین مبین اسلام اجازه انجام چنین جنایت‌هایی را نمی دهد. افرادی که مسؤولیت این انفجارها را به عهده گرفته اند با هدف مخدوش کردن وجهه رحمانی اسلام مدعی دینداری هستند.
 
این جبهه در پایان از مردم لبنان خواست که با به کارگیری بصیرت و هوشیاری خود، توطئه دشمن را شناسایی کنند و نگذارند بدخواهان ملت در صفوف اتحاد مردم مقاومت لبنان خللی ایجاد کنند.
 
گفتنی است، شب گذشته دو انفجار مهیب در محله برج البراجنه در منطقه شیعهنشین ضاحیه، واقع در جنوب بیروت رخ داد. بر اساس آخرین آمار اعلام شده، این دو انفجار 43 کشته و 239 زخمی بر جای گذاشته است و گروه داعش مسؤولیت این انفجارهای انتحاری را برعهده گرفته است./1321/ب901/د
ارسال نظرات