۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۳۰۲۲۹۶
نماینده پارلمان لبنان:

رزمندگان مقاومت تحت فرمان ولی امر مسلمانان جهان هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی ضاحیه تاکید کرد که رزمندگان مقاومت تحت فرمان ولی امر مسلمانان جهان هستند.
حسين الموسوي نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الموسوی، نماینده پارلمان لبنان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت این پارلمان، انفجارهای تروریستی در ضاحیه لبنان را به شدت محکوم کرد و به خانواده شهدای این حوادث تسلیت گفت.

 

وی افزود: دشمن کینه توز تکفیری با انجام عملیات انتحاری در منطقه‌ای که خاستگاه مقاومت است جنایتی دیگر را رقم زد. اما خون پاک شهدای این حوادث بر عزت و قدرت مقاومت می افزاید.

 

این مقام مسؤول در لبنان تصریح کرد: ما در مسیر مقاومت جان خود را فدا می کنیم و تحت فرمان ولی امر مسلمانان جهان و با اعتماد به ارشادات سید مقاومت، با تمام توان در برابر دشمنان صهیونیستی و تکفیری ایستادگی می کنیم.

 

الموسوی به حمایت آمریکا از گروه‌های تکفیری تروریستی در منطقه اشاره و خاطر نشان کرد: آمریکا همواره شیطان بزرگ است و تمام مصیبت‌هایی که بر منطقه وارد می شود از آمریکا و سیاست‌های استعماری او نشأت می گیرد.

 

وی در پایان به فتنه افروزی داعش به عنوان ابزار دست آمریکا در منطقه پرداخت و اظهار داشت: داعش تلاش می کند که بین مقاومت و گروه‌های فلسطینی تفرقه افکنی کند و از این طریق خدمت رسانی خود را به رژیم صهیونیستی نشان دهد. هوشیاری مردم و مسلمانان منطقه اجازه نمی دهد که فتنه افروزی‌های دشمنان اسلام به نتیجه برسد./1321/ب901/د

ارسال نظرات