۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۳۰۲۴۵۱
یکی از روحانیان لبنان مطرح کرد؛

ارتباط مستقیم سقوط هواپیمای روس، انفجار ضاحیه جنوبی و عملیات تروریستی پاریس

خبرگزاری رسا ـ امام جماعت مسجد الزهرا(س) صیدای لبنان تأکید کرد که سقوط هواپیمای روس، انفجار تروریستی در ضاحیه بیروت و عملیات تروریستی در پاریس ارتباط مستقیمی با هم دارند.
حجت الاسلام صادق نابلسي، امام جماعت مسجد الزهرا (س) صيدا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صادق نابلسی، امام جماعت مسجد الزهرا(س) صیدای لبنان، در گفت وگو باتلویزیون این کشور، ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی در ضاحیه بیروت، گفت: کسانی که ادعای اسلام دارند با قرائت نادرست قرآن کریم به این اعتقاد رسیده اند که هر کس هم فکر آنان نباشد کشتنش حلال است.

 

وی افزود: اقدامات ضد بشری گروه‌های تروریستی تکفیری در راستای مخدوش کردن چهره حقیقی و رحمانی اسلام است. آیات قرآن هیچ گاه مجوز خشونت و کشتار بی گناهان را صادر نمی کند.


این روحانی لبنانی بیان کرد: قریب به یک سال بود که دیگر انفجار تروریستی در لبنان رخ نداده بود؛ از این رو انفجارهای ضاحیه دو علت می تواند داشته باشد؛ یکی به دلیل اقدامات ارزنده مقاومت در مبارزه با گروه‌های تکفیری سوریه و دیگر آنکه این اقدامات ضد بشری در ارتباط با فعالیت‌ها خرابکارانه جریان‌های داخلی صورت گرفته باشد.
 
حجت الاسلام نابسلی تصریح کرد: در عرصه میدانی اوضاع سیاسی لبنان بسیار پیچیده شده و مسؤولانی که عاجز از حل مشکلات مردم هستند برای فرار از پذیرش مسؤولیت، نسبت به اقدامات ارزنده حزب الله در سوریه اعتراض می کنند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر مسلمانان جهان، دولتمردان کشورهای منطقه و دیگر کشورها بدانند که تمام این اقدامات ترویستی از جمله سقوط هواپیمای روسی، حملات تروریستی در پاریس و انفجارهای تروریستی در لبنان با هم در ارتباط هستند./1321/ب902/د

ارسال نظرات