۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۳۰۸۳۶۰
شیخ ماهر حمود:

استفاده از واژه «اسلامی» برای ائتلاف سعودی نیرنگ و تزویر است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت لبنان استفاده از لقب "اسلامی" را برای ائتلاف سعودی ضد تروریسم یک تزویر و نیرنگ خواند.
ماهر حمود، امام جماعت مسجد القدس صيدا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت در خطبه های نماز جمعه این هفته صیدای لبنان اقدام مخدوش کنندگان چهره اسلام را مانند ساختن مسجد ضرار خواند و گفت: برخی افراد با سر دادن شعارهای اسلامی سعی دارند فساد را در جوامع اسلامی بگسترانند.

 

وی افزود: اسلام کسانی که تحت شعار اسلامی به جنایت می پردازند با اسلام حقیقی کاملا متفاوت است. اسلام دروغین این افراد ابزاری برای رسیدن به اهداف شوم و جنایتکارانه آنان است.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: امروز عربستان سعودی با به راه انداختن ائتلاف اسلامی علیه ترویسم سعی دارد مسجد ضرار بنا کند. این در حالی است که همه مسلمانان می دانند این کشور و اعضای این ائتلاف از حامیان تروریسم در منطقه هستند.

 

شیخ ماهر حمود تصریح کرد: تشکیل دهندگان این ائتلاف خود از به جود آورندگان ترویسم در سوریه، عراق، مصر و لیبی هستند، پس چگونه می خواهند با تروریسم منطقه ای که خود به وجود آورده اند به مبارزه بپردازند؟ آیا بهتر نبود که از اول این گروه های تروریستی را ایجاد نکنند؟

 

دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت اظهار داشت: چرا این ائتلاف به مبارزه با رژیم صهیونیستی نمی پردازد؟ مقابله با تروریسمی که خود ایجاد کرده اند بهتر است یا مبارزه با ریشه و رأس تروریسم یعنی رژیم غاصب صهیونیستی؟ آیا سکوت در برابر تروریست های صهیونیستی همکاری واضح با این رژیم غصب به حساب نمی آید؟

 

وی از اینکه جنایت های گروه های تروریستی تحت شعار اسلامی اجرا می شود و کشورهای غربی نیز این گروه را به اسلام منسوب می کنند ابراز تاسف کرد و گفت: استفاده از عنوان های اسلامی برای ائتلافی که تشکیل دهندگان آن از حامیان اصلی تروریسم هستند یک تزویر است که به یاری خداوند دشمنان اسلام به زودی رسوا خواهند شد./1321/ب901/د

ارسال نظرات