۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۳۰۸۵۲۵
نماینده پارلمان لبنان:

ائتلاف اسلامی توانایی بازسازی وجهه عربستان را ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد که لبنان با قاطعیت شرکت در ائتلاف ضد تروریسم به رهبری عربستان سعودی را رد می‎کند.
محمد رعد، رييس فراکسيون الوفاء للمقاومه در پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد، نماینده پارلمان لبنان و رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان این کشور در مراسم یادبودی که در حسینیه شهر زفتای لبنان برگزار شد، تنها راه مبارزه با تروریسم را تمسک به خط مشی مقاومت دانست و گفت: مبارزه حقیقی با تروریسم را باید در اقدامات ارزنده محور مقاومت مشاهده کرد.

 

وی افزود: ما با قاطعیت شرکت لبنان در ائتلاف به اصطلاح ضد تروریسم عربستان را رد می کنیم و معتقدیم که شرکت در این ائتلاف حتی امنیت و آرامش خود لبنان را با چالش روبرو می کند.

 

نماینده پارلمان لبنان این سؤال را مطرح کرد که آیا این ائتلاف تلاش دارد با تروریسمی که خود به وجود آورده است به مقابله بپردازد؟ این ائتلاف زمانی تشکیل شد که همگان اذعان داشتند برای حل بحران منطقه ابتکار عمل در دست دولت سوریه است.

 

رعد تاکید کرد: تشکیل دهنده این ائتلاف همان کشوری است که 9ماه پیش ائتلافی را علیه کشور مسلمان یمن تشکیل داده بود و زمانی که تجاوزگران سعودی در خاک یمن با شکست روبرو شدند، و افکار عمومی جهان افراط گرایی را ناشی از خطابات دینی و متعصبانه مفتی های سعودی دانستند، مسؤولان سعودی از تشکیل ائتلاف دیگری سخن گفتند.

 

رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در پایان خطاب به اعضای این ائتلاف گفت: اگر شما مقاومت را یک گروه تروریستی می دانید و قصد دارید بر علیه آن ائتلافی تشکیل دهید به شما هشدار می دهیم که از آتش غضب مردان مقاومت بر حذر باشید و اگر سعی دارید با این ائتلاف وجهه خود را بازسازی کنید، بدانید که حمایت های شما از گروه های تکفیری تروریستی از اذهان مسلمانان پاک نخواهد شد./1321/ب902/د

ارسال نظرات