۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۳۰۸۵۷۴
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

هدف از ائتلاف عربستان هموار کردن مسیر غرب برای نفوذ در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای رهبری جنبش امل لبنان هدف عربستان سعودی از تشکیل ائتلاف به اصطلاح علیه تروریسم را هموار کردن نفوذ غرب در منطقه دانست.
حسن شريفه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن شریفه، عضو شورای رهبری جنبش امل لبنان، در مراسم یابود یکی از شهدای این جنبش، به نزدیک شدن ایام میلاد پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و گفت: دشمنان پیامبر(ص) امروز هم دست از دشمنی با اسلام برنمی دارند و ضمن سردادن شعارهای اسلامی با مسلمانان دشمنی می کنند.

 

این روحانی لبنانی افرود: دشمنان اهل بیت(ع) در نیجریه بسیاری از شیعیان و محبان خاندان عصمت و طهارت را به خاک و خون کشیده اند. این کشتار که به یک بهانه واهی انجام شد یک جنایت خونبار بوده است.

 

وی به ائتلاف ضد تروریسم به رهبری عربستان سعودی اشاره کرد و گفت: تشکیل دهندگان این ائتلاف گویا رژیم صهیونیستی را فراموش کرده اند. عربستان سعودی ظلم های فراوانی را حتی نسبت به مردم خود این کشور روا می دارد که ابتدا باید با این مسائل مقابله کند.

 

عضو ارشد جنبش امل لبنان اظهار داشت: این ائتلاف مسیر را برای کشورهای غربی برای اجرای برنامه های استعماری هموار می کند. عربستان باید نسبت به اقداماتی که علیه مسلمانان و جهان اسلام مرتکب شده است، احساس شرمساری کند./1321/ب903/د

ارسال نظرات