۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۳۱۰۷۹۰
جمعیت علمای مسلمان لبنان:

انفجار تروریستی استانبول نتیجه همکاری دولت ترکیه با تروریست‎های تکفیری است

خبرگزاری رساـ جمعیت علمای مسلمان لبنان انفجار تروریستی استانبول ترکیه را محکوم کرد و این جنایت را عالم همکاری دولت ترکیه با تروریست‎ها دانست.
جمعيت علماي مسلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای مرکزی جمعیت علمای مسلمان لبنان پس از نشست هفتگی خود با صدور بیانیه ای، ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی استانبول ترکیه، از افزایش سطح انفجارهای تروریستی در منطقه ابراز تاسف و بیان کرد: تمام این اقدمات با هدایت دستگاه های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.


در این بیانیه آمده است: انفجارهای تروریستی و اقدامات جنایتکارانه گروه های تکفیری تروریستی درمنطقه که با حمایت کشورهای استعمارگر انجام
می شود تنها برای ضربه زدن به محور مقاومت است. محوری که دستاوردهای مهم و بسیار ارزنده ای را در منطقه به ویژه لبنان و فلسطین به دست آورده است.


این جمعیت در بخش دیگری بر ضرورت استمرار انتفاضه سوم فلسطین تاکید  و بیان کرد: برای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی باید از تمام ابزار، از سنگ گرفته تا خمپاره را در اختیار گرفت تا توطئه گری های این رژیم غاصب در اراضی اشغالی فلسطین خنثی شود.


جمعیت علمای مسلمان لبنان همچنین به ارتش سوریه بابت آزادسازی منطقه سلمی در لاذقیه تبریک گفت و افزود: آزادسازی این منطقه موجب شد هیبت پوشالی گروه های تکفیری فروریزد.

 

این جمعیت تاکید کرد: انفجار تروریستی استانبول نتیجه همکاری دولت ترکیه با تروریست های تکفیری است و این اقدمات خرابکارانه همان پیامد خطیری است که مسؤولان دلسوز کشورهای اسلامی بارها به ترکیه هشدار داده بودند.


جمعیت علمای مسلمان لبنان در پایان به مشکلات داخلی لبنان پرداخت و گفت: مذاکرات بین حزب الله و حزب المستقبل برای شکل گیری وحدت ملی امری ضروری است./1321/ب902/د

ارسال نظرات