۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۳۱۲۲۱۸

ابراز شک و تردید یکی از علمای لبنان نسبت به حمایت جریان المستقبل از نامزدی میشل عون

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای اهل سنت لبنان تاکید کرد که اقدام رییس حزب نیروهای لبنانی از روی وظیفه نبوده و کاملا مشکوک است.
شيخ ماهر حمود دبيرکل اتحاديه جهاني علماي حامي مقاومت اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته صیدای لبنان، به مساله کاندیداتوری میشل عون رییس حزب تغییر و اصلاح لبنان، از سوی سمیر جعجع رییس حزب نیروهای لبنانی اشاره کرد و گفت: این اقدام جعجع از سوی وظیفه نبوده چرا که پرونده وی مملو از جرایمی است که تاکنون به آن اعتراف نکرده و عذرخواهی نکرده است.

 

وی افزود: هر چند اقدام جعجع در ظاهر متناسب با شرایط سیاسی موجود در کشور است اما ما نسبت به نیت او در این مساله شک داریم. این اقدام مشکل سیاسی لبنان را حل نمی کند بلکه زوایای جدیدی به آن می افزاید.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: بوی فتنه از گوشه و کنار کشور به مشام می رسد و نشانه آن نیز متحیر ماندن صاحبان خرد و اندیشه در رابطه با تصمیم گیری های سیاسی است.

 

شیخ ماهر حمود در پایان تصریح کرد: کسی که اسیر دام فتنه ها شد، رهایی از آن بسیار دشوار است و گاهی برای برچیده شدن یک فتنه خونریزی های فراوانی رخ داده و خسارات زیادی به کشور وارد می شود.

 

گفتنی است حزب نیروهای لبنانی که مخالفان اصلی حزب الله و از همپیمانان عربستان سعودی به شمار می آید پس از مدت ها حمایت از سمیر جعجع برای پست ریاست جمهوری این کشور، از میشل عون حمایت کرد./1321/ب102/د

ارسال نظرات