۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۳۱۶۹۹۹
جبهه عمل اسلامی لبنان:

دوری مسؤولان از تعصب ضرورت امروز کشور است

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل اسلامی لبنان از اقدامات تعصب محورانه جریان المستقبل این کشور به شدت انتقاد کرد.
شيخ زهير الجعيد دبيرکل جبهه عمل اسلامي لبنان


 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان، با صدور بیانیه ای به وضعیت آشفته سیاسی و بحران‌های موجود در این کشور اشاره و بیان کرد: امروز سیاستمداران کشور باید بیشتر از هر زمان دیگری احساس مسؤولیت کنند.

 

 

وی افزود: مسؤولان باید در برابر تحریک های طایفه ای و مذهبی که منجر به ایجاد بحران یا یک موج منفی در کشور می شود ایستادگی کنند و با صبر و سعه صدر از ایجاد مشکلات جدید جلوگیری کنند.

 

این جبهه نسبت به برخورد متعصبانه جریان المستقبل لبنان در برخورد با مسایل جاری کشور انتقاد کرد و ادامه داد: این جریان زمانی که در نشست های دو جانبه با حزب الله لبنان حضور پیدا می کرد و هم چنین در دور گفت‌وگوهای ملی که به پیشنهاد نبیه بری صورت می پذیرفت شرکت می کرد با تندی نسبت به حزب الله و جمهوری اسلامی ایران سخن می گفت و این نشان از رویکرد متعصبانه سردمداران این جریان است.

 

در بیانیه این جبهه آمده است: جریان المستقبل باید در رفتار خود تجدید نظر کند و تناقض و تندروی را از دایره اقدامات خود خارج سازد. با تدبیری از اشاعه اقدامات تعصب محورانه و قومیت گرا جلوگیری کند و زمینه ساز فتنه در لبنان نشود.

 

این جبهه در پایان بیانیه خود آورده است: لبنان امروز به مردانی نیازمند است که بتوانند ادبیات تعامل و تعاون را بین تمام ارکان نظام حاکم سازند و با انتخاب یک رییس جمهور شایسته مشکلات کشور را حل و فصل کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات