۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۳۱۹۹۰۰

جمعیت علمای مسلمان لبنان درج حزب الله در فهرست گروه های تروریستی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جمیعت علمای مسلمان لبنان، حزب الله را یک حزب مردمی دانست که در آزادسازی کشور از چنگال اشغالگران نقش اساسی داشته است.
جمعيت علماي مسلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای، قرار دادن حزب الله لبنان در فهرست گروه های تروریستی از سوی شورای همکاری خلیج فارس را محکوم کرد.

 

در این بیانیه آمده است: دولت لبنان باید در قبال این مساله واکنش نشان دهد؛ چرا که این اقدام، طبقه گسترده ای از مردم را شامل می شود. حزب الله یک حزب مردمی است که نقش بارزی در آزادسازی کشور از لوث صهیونیست ها ایفاد کرد.

 

این جمعیت اعلام کرد: آمادگی سعد الحریری، رییس جریان المستقبل برای مذاکره با حزب الله به منظور جلوگیری از فتنه، امری پسندیده و برای وطن سودمند است به شرط آنکه در چارچوبی منطقی و به نیت دستیابی به نتیجه مثبت در عرصه میدانی باشد.


در بیانه جمعیت علمای مسلمان آمده است: سیاستمداران و شخصیت های مطرح جامعه و علمای دین باید برای مقابله با فتنه و دسیسه های دشمن متحد شوند و نسبت به حساسیت شرایط کنونی کشور و منطقه هوشیار باشند.

 

در پایان این بیانیه آمده است: دستگاه های جاسوسی کشورهایی که در صدد ضربه زدن به لبنان و مقاومت هستند، روز به روز رسواتر می شوند و ملت لبنان با شناخت ماهیت حقیقی این کشورها در برابر توطئه چینی آنها ایستادگی می کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات