۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۳۲۰۰۵۰
رییس جمعیت قولنا والعمل لبنان:

تروریستی خواندن حزب الله اقدامی خائنانه از شورای همکاری خلیج فارس است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای اهل سنت لبنان اقدام شورای همکاری خلیج فارس را خیانت خواند و آن را خدمت به آمریکا و رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
شيخ احمد قطان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد قطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در پیامی اقدام شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر تروریستی خواندن حزب الله را محکوم و بیان کرد: این اقدام خیانتی است که این شورا برای خدمت به رژیم صهیونیستی و آمریکا و گروه های تکفیری انجام داد.


وی افزود: این اقدام شورای همکاری خلیج فارس به سود کشورهای استعمارگر بوده و علیه اسلام و امت اسلامی است. همه رهبران سیاسی و شخصیت های مطرح و علمای اسلام باید نسبت به این مساله واکنش جدی نشان دهند تا شورای همکاری خلیج فارس از اقدام خود عقب نشینی کند.

 

این عالم اهل سنت لبنان تصریح کرد: اگر مقاومت و حزب الله در مسیر حقانیت گام برنمی داشتند این شورا با رژیم صهیونیستی و استکبارگران جهانی همگام نمی شد و این مساله بر عزت و افتخار حزب الله می افزاید.

 

شیخ احمد قطان اظهار داشت: اینکه عده ای از سران کشورهای عربی که حاضر به دفاع از فلسطین نیستند و در برابر توهین به مقدسات اسلام لب فرو بسته اند، نسبت به حزب الله و مقاومت اتهام زنی کنند نشان از ترس این افراد از اقدامات ارزنده این محور شریف است.

 

رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در پایان خاطر نشان کرد: ملت لبنان به همراهی با حزب الله افتخار می کند و همواره از همسو بودن با کشورهای سرسپرده به بیگانگان بیزاری جسته است. ما همواره گزینه مقاومت را برای مبارزه با پروژه های آمریکایی صهیونیستی تکفیری انتخاب می کنیم و تا آخر در این مسیر ایستاده ایم./1321/ب902/د

ارسال نظرات