۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۳۲۰۴۰۵
رییس شورای شرعی حزب الله:

مدال افتخار مبارزه با دشمنان اسلام را با خون شهدا بدست آوردیم

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد که اتهام زنی به حزب الله از سوی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به دلیل شکست هایی است که این کشورها در سوریه و یمن و عراق متحمل شده اند.
شيخ يزبک

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در مراسم تکریم بانوان یک مرکز آموزشی در بعلبک لبنان، گفت: کسانی که ما را تروریست می خوانند، باید بدانند ما تنها با دشمنان خداوند و کسانی که اقدامات ضد بشری انجام می دهند مبارزه کرده و تا آخر در این مسیر استقامت می کنیم.

 

وی افزود: مبارزه با دشمنان اسلام و کشور مدال افتخاری است که آن را با خون شهدا به دست آورده ایم. ما با مبارزه با رژیم صهیونیستی از عزت، کرامت و کیان خود دفاع و اراضی لبنان را از لوث وجود اشغالگران آزاد کردیم.

 

رییس شورای شرعی حزب الله تصریح کرد: لبنان اولین کشوری است که توانست با مبارزه عزتمندانه اراضی خود را در سال 2000 میلادی آزاد کند، اما سایر کشورها عربی همواره در پی مذاکره ذلیلانه با این رژیم غاصب بوده اند.
 


حجت الاسلام یزبک تصریح کرد: تروریست خواندن حزب الله به دلیل شکست هایی است کشورهای عربی در یمن و سوریه و عراق متحمل شدند. موضع گیری شورای همکاری خلیج فارس علیه حزب الله، خواسته رژیم صهیونیستی و موافق با سیاست های آن است.


 
وی در پایان خاطر نشان کرد: هرگز نباید مساله فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی از اولویت کنار گذاشته شود. دشمنان ما از هر راهی تلاش می کنند به مقاومت ضربه بزنند تا مانع اصلی پروژه های استعماری خود در منطقه را کنار بزنند اما به یاری خداوند پیروزی نهایی از آن مقاومت اسلامی است./1321/ب902/د

ارسال نظرات