۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۴۴۱۶۸۵

درخواست مشاور نتانیاهو برای مذاکره با حماس درباره تبادل اسرا

مسوول پیگیری امور نظامیان اسیر و ناپدید شده ارتش صهیونیستی خواستار مذاکره با جنبش مقاومت اسلامی "حماس" برای مبادله اسرا شد.
 اسیران فلسطینی

به گزارش خبرگزاری رسا، مسؤول پیگیری امور نظامیان اسیر و ناپدید شده ارتش صهیونیستی ضمن مخالفت با گزارش کمیته "شمگار" مبنی بر لزوم خودداری تل آویو از آزادی شمار زیادی از اسرای فلسطینی در مقابل آزادی نظامیان اسیر و ناپدید شده صهیونیستی در نوار غزه، خواستار مذاکره با جنبش مقاومت اسلامی "حماس" برای مبادله اسرا شد.


سرهنگ "لیئور لوتن" که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی او را به عنوان مشاور خود و مسؤول رسیدگی به پرونده نظامیان اسیر و ناپدید شده صهیونیستی منصوب کرده است، با توصیه های کمیته شمگار که برای بررسی وضعیت نظامیان اسیر و ناپدید شده ارتش صهیونیستی تشکیل شده است مخالفت کرد و افزود که پذیرش این سیاست های سرسختانه، جلوی تداوم مذاکرات با حماس برای آزادی نظامیان اسیر صهیونیستی را خواهد گرفت.

 

وی این موضع خود را به اطلاع نتانیاهو رسانده و خواستار مذاکره با حماس برای آزادی نظامیان اسیر و ناپدید شده صهیونیستی شد که "آبراهام منگستو"، "هشام سید"، آرون شائول" و "هدار گولدن" از جمله آنها هستند.

 

هاآرتص اعلام کرده است که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به زودی توصیه های کمیته شمگار درباره نظامیان اسیر و ناپدید شده صهیونیستی را مورد بررسی قرار خواهد داد./982/ب103/د

ارسال نظرات