۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۶۶۱۱۴۳
مقیمی خبر داد؛

مسابقه کتابخوانی "سلیمانی عزیز" در قم برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی
مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری استان قم از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «سلیمانی عزیز» از سوی مؤسسه حماسه یاران خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری رسا، ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری استان قم عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه عطر تربت که در مدرسه علمیه مشکات برگزار شد، عزاداری ماه محرم را مصداق تعظیم شعائر الهی دانست و گفت: امنیت اجتماعی جامعه مرهون مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع) است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از هیأت های مذهبی در دستور کار ما قرار دارد، اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط کرونایی سعی داریم روضه های خانگی را ترویج کنیم تا به جای برگزاری هزار یا دو هزار مجلس عزاداری، شاهد چند هزار محفل مذهبی در کانون خانواده باشیم.

مقیمی به لزوم فراهم سازی زمینه برگزاری محافل عزاداری برای خانواده ها اشاره و تأکید کرد: برگزاری روضه های خانگی یک فرصت بسیار مناسب برای ترویج معارف مکتب اباعبدالله(ع) در کانون گرم خانواده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری استان قم از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «سلیمانی عزیز» از سوی مؤسسه حماسه یاران خبر داد و افزود: روش های توزیع کتاب نظیر خرید پیامکی و توزیع در کتابفروشی ها و خرید اینترنتی بوده و علاقه مندان برای شرکت در مسابقه به آدرس اینترنتی www.hamasehyararan.ir مراجعه کنند و هرشخص با کد ملی می تواند در مسابقه شرکت داشته باشد.

وی در پایان یادآور شد: از فرصت های تبلیغی ماه محرم استفاده کنیم و مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی که سرمنشأ آن عاشورا است را در جامعه ترویج کنیم./841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
سلام مسابقه سلیمانی عزیز آدرس سایت که معرفی کردی باز نمیشه
1
0