۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۶۱۳۸۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس:

عزاداری محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز شد

عزاداری محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز شد
فارس - حجت الاسلام مهرابی با اشاره به بازدید از هیئات، گفت: عزاداری سید الشهدا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در استان فارس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در شیراز، حجت الاسلام محمد صادق مهرابی ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه تمامی هیأت‌های مذهبی استان توجه به مباحث بهداشتی را به عنوان اولویت کاری خود مد نظر قرار داده‌اند، گفت: خوشبختانه تمامی هیأت‌های مذهبی مطابق پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های خود را آغاز کردند و مردم نیز ناظران بسیار مناسبی برای این اجراها هستند.

وی ادامه داد: طی بازدیدهای که شب گذشته از هیأت‌های عزاداری انجام شد مراحل بهداشتی به طور کامل رعایت شده و عزاداری در مکان‌های باز با فاصله فیزیکی انجام شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: ورودی هیأت‌ها تب سنجی انجام می‌شود و تیم‌های پزشکی نیز در مکان‌های عزاداری حاضر هستند.

حجت الاسلام مهرابی با اشاره به اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد فارس بیگانه نیستند، گفت: این دو مجموعه یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و دغدغه‌ها و فرصت‌های مشترک دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: خوشخبتانه در استان فارس میان این دو مجموعه همگرایی و همراهی بسیار مطلوبی ایجاد شده و شاهد کم رنگ شدن موازی‌ها کاری‌ها هستیم.

حجت الاسلام مهرابی یادآور شد: امروز توجه به مباحث اجتماعی بیش از گذشته در سازمان تبلیغات اسلامی مد نظر قرار گرفته که در این راستا موضوع امام محله در استان فارس و شهر شیراز ایجاد شد.

وی تاکید کرد: وظیفه امام محله، امامت به معنی کامل کلمه است زیرا شاهد رفع مشکلات در محلات مختلف با محوریت امام محله هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس یادآور شد: در ایام محرم ایستگاه‌های صلواتی که اقدام به توزیع مواد غذایی می‌کردند وظیفه پخش اقلام بهداشتی را بر عهده گرفتند.

وی تصریح کرد: طی مدت گذشته با محوریت روحانیون و مساجد محلی نیز شاهد مواسات مردمی و توزیع ۲۵۰ هزار بسته معیشتی بودیم/1399/د102/ب1

ارسال نظرات