۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۷۸۶۶۱

واکاوی طرح کلی اندیشه اسلامی در دوره پای درس خمینی مشهد

واکاوی طرح کلی اندیشه اسلامی در دوره پای درس خمینی مشهد
دوره تصویری پای درس خمینی مشهد با هدف واکاوی سلسله جلسات رهبر معظم انقلاب در مسجد امام حسن مجتبی(ع) مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دوره آموزشی پای درس خمینی مشهد توسط خانه طلاب جوان و سایت عماریار برگزار می شود.

این دوره با هدف واکاوی کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن و سلسله جلسات رهبر معظم انقلاب در مسجد امام حسن مجتبی(ع) مشهد تهیه شده است.

گفتنی است حجت‌الاسلام یزدان‌پناه، حجت‌الاسلام امینی‌نژاد، حجت‌الاسلام عالم‌زاده نوری، حجت‌الاسلام عبداللهی، حجت‌الاسلام مهدیان، حجت‌الاسلام وکیلی، حجت‌الاسلام رهدار، حجت‌الاسلام فلاح از جمله اساتید این دوره هستند.

علاقمندان به تهیه بسته کامل دوره از سایت عماریار می توانند به نشانی www.ammaryar.ir مراجعه کنند و با وارد کردن کد تخفیف rmz14 از تخفیف ۳۰ ویژه ماه مبارک رمضان درصدی بهره مند شوند.

ماجرای کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» به رمضان سال ۱۳۵۳ شمسی بازمی‌گردد. جلسات آیت الله خامنه‌ای در اسفند 52 توسط ساواک تعطیل شد، پس از این تعطیلی ایشان در جلسات مختلفی به سخنرانی و تبلیغ می‌پرداخت. یکی از این محافل مسجد امام حسن مجتبی(ع) بود. این کتاب سلسله جلسات سیدعلی خامنه ای در ماه رمضان سال ۱۳۵۳ در مسجد امام حسن مجتبی(ع) است که در آن اصول و پایه‌های فکری اسلام، در خلال آیات قرآن مطرح شده‌است؛ که از شناخت این اصول، طرح کلی از دین به صورت یک ایدئولوژی کامل ارائه شده‌است. دوره پایِ درس خمینی مشهد تفسیر، تحلیل و تببین این کتاب است که توسط نخبگان حوزه علمیه و متناسب با وضعیت روز ارائه شده است.

ارسال نظرات