۲۵ آبان ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۸۲۶۵
با پیام آیت الله صافی گلپایگانی؛

نهمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم مؤسسه قرآن و نهج البلاغه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نهمین دوره حفظ قرآن کریم برگزیدگان شعب مؤسسه قرآن و نهج البلاغه در قم برگزار می شود.
مسابقات قرآن

حجت الاسلام محمد رضازاده جویباری، مسؤول مؤسسه قرآن و نهج البلاغه کشور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: نهمین دوره حفظ قرآن کریم برگزیدگان شعب مؤسسه قرآن و نهج البلاغه در قم برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این دوره از مسابقات با حضور پانصد نفر از برادران و خواهران حافظ قرآن کریم در رشته های حفظ پنج، هشت، بیست جزء و کل قرآن کریم و ترجمه و مفاهیم قرآن کریم برگزار می شود.

حجت الاسلام رضازاده اظهار داشت: این مسابقات از فردا، 26 آبان‌ماه ساعت 9:30 با پیام حضرت آیت الله صافی گلپایگانی و سخنرانی حجت الاسلام حمید محمدی، رییس مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور در مجتمع یاوران مهدی(عج) مسجد مقدس جمکران افتتاح خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات با حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار خواهند کرد.

مسؤول مؤسسه قرآن و نهج البلاغه کشور یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های عملی تجوید، صوت و لحن، روش حفظ قرآن و کلاس های مهدویت به صورت اختیاری از برنامه های جنبی این دوره از مسابقات برای شرکت کنندگان خواهد بود.

وی بیان داشت: اختتامیه نهمین دوره از مسابقات برگزیدگان شعب مؤسسه قرآن و نهج البلاغه، جمعه 29 آبان‌ماه از ساعت 15 در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار می شود.

گفتنی است، مؤسسه قرآن و نهج البلاغه کشور، به منظور ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم در جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان برنامه های آموزشی و تخصصی گسترده ای در سراسر میهن اسلامی به اجرا گذاشته است./پ202
ارسال نظرات