۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۷۰۰۷۳۸
به همت مرکز خدمات حوزه علمیه قم برگزار شد؛

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره قرآن و عترت خانواده طلاب و روحانیون استان قم

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره قرآن و عترت خانواده طلاب و روحانیون استان قم
مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره قرآن و عترت خانواده طلاب و روحانیون استان قم به همت مرکز خدمات حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اختتامیه چهارمین جشنواره قرآنی خانواده طلاب و روحانیون قم، عصر امروز به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه قم در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسین رحیمیان رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تشکر از مسئولان برگزاری این جشنواره به ایراد سخنانی در باب برکات وجودی حضرت زهرا(س) و همچنین معرفی قرآن به عنوان معجزه ای جاویدان پرداخت.

حجت الاسلام رحیمیان بعد از اشاره به اهمیت ترویج و فرهنگ سازی تربیت قرآنی و انس با قرآن کریم، نکات ارزشمندی را در زمینه اعجاز لفظی و اعجاز محتوایی قرآن ایراد کرد و با ذکر ابیاتی از شاعران بزرگ ایران زمین به تبیین این موضوع پرداخت.

در این مراسم حجت الاسلام مجید ستوده مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه قم نیز ضمن تهینت میلاد با شکوه حضرت صدیقه کبری(س) با تقدیر از مجموعه های مرتبط با برگزاری جشنواره مذکور، مواردی را بیان کرد.

گفتنی است، در این دوره از جشنواره قرآنی مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور بیش از 20 هزار نفر از طلاب و خانواده های روحانیون برادر و خواهر ایرانی و غیر ایرانی در رشته های حفظ و قرائت قرآن کریم شرکت کرده اند و برگزیدگان نیز مشخص شده اند.

این اختتامیه در ارتباط با تجلیل از برگزیدگان قرآنی استان قم برگزار شد و در آینده ای نزدیک از منتخبین کشوری نیز پس از اعلام مراکز سایر استان ها و انجام مقدمات لازم طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد./پ202/

ارسال نظرات