۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۵۳۴۳۳
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

قدس امسال، کاربران در فضای مجازی پرچم مقاومت را به اهتزاز در می آورند

قدس امسال، کاربران در فضای مجازی پرچم مقاومت را به اهتزاز در می آورند
معاون فرهنگی تبلیغات لرستان گرامیداشت قدس را گرامیداشت ارزش ها خواند و گفت: روز قدس امسال کاربران در جنگ رسانه ای پرچم مقاومت را به اهتزاز در می آرند.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا که موجب شد تجمعات تعطیل شود بر اساس اعلام شورای تبلیغات اسلامی راهپیمایی روز قدس در راستای حفظ سلامت مردم برگزار نمی شود.

وی افزود: دشمنان در تلاش هستند جایگاه فلسطین را کمرنگ سازند ولی همه کسانی که دل در گرو ارزش ها و دین دارند در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی روز قدس با حضور خود تلاش می کردند فلسطین به فراموشی سپرده نشود و امسال به شیوه ای متفاوت این حضور را اعلام می کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به حمایت آمریکا از اسراییل اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان از کفر، برنامه های ضدارزشی و باطل حمایت می کنند و مسلمانان از حق دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام غلامی گرامیداشت روز قدس را گرامیداشت ارزش ها و دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد و گفت: امروز جنگ فضای مجازی در پیش است و کاربران در روز قدس به این جنگ رسانه ای خواهند رفت.

وی با اشاره به اینکه در سال های پیش جوانان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کردند، گفت: امسال جوانان و هر کسی که سواد رسانه ای و توان مقابله دارد باید در فضای مجازی حضور یابد و با این حضور مردم فلسطین را امیداور و خواب را از چشم دشمنان بگیرد.

حجت الاسلام غلامی افزود: سخنرانی متفاوت امسال رهبر معظم انقلاب در روز قدس راهکارهایی را نشان خواهد داد و همه ما منتظر فرمان فرمانده خویش هستیم و در راستای پاسداشت خون شهدای مقاومت به ویژه شهید سلیمانی راه آنان را ادامه خواهیم داد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات