۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۶۸۱۳۵۷
رییس جنبش اهل سنت پاکستان:

اسرائیل باید از بین برود/ پذیرفتن این رژیم غاصب ناممکن است

اسرائیل باید از بین برود/ پذیرفتن این رژیم غاصب ناممکن است
قادری گفت: سازمان ملل باید اسرائیل را به خاطر جنایت های جنگی در جنگ تازه، پای میز محاکمه بکشاند چون خون کودکان، زنان و بی گناهان خواستار اجرای عدالت در حق آنان است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، محمد ثروت اعجاز قادری رییس جنبش اهل سنت پاکستان در سخنانی اسرائیل را دشمن جان انسان ها و اشغالگر قدس شریف دانست.

وی با بیان این که دشمنان صلح، آرامش و امنیت در هر کجای جهان باشند باید محکوم شوند، گفت: اگر سازمان ملل متحد با کنار گذاشتن هرگونه فشارها، پرچم حق و عدالت را بلند کند، ظلم، تجاوز و ستمگری در جهان پایان خواهد یافت، اما در حال حاضر سازمان ملل تحت فشار قدرت های بزرگ جهان است.

این رهبر سیاسی پاکستان با اشاره به این که فلسطین کشوری مستقل بوده است و قدرت های استکباری بنا بر اهداف خاص خود آنرا تضعیف کردند، اظهار داشت: سازمان ملل متحد به وسیله ناظرین خود ضرر و زیان های مردم فلسطین را در حمله ناجوانمردانه اسرائیل جبران کند و اسرائیل را بخاطر جنایت های جنگی پای محاکمه بکشاند چون خون کودکان، زنان  و بی گناهان خواستار اجرای عدالت در حق آنان به دست سازمان ملل متحد است.

وی با تاکید به این که پاکستان همواره برای برقراری امنیت در افغانستان تلاش کرده است و مردم پاکستان دوست دارند افغانستان را مستقل و با ثبات ببینند، افزود: پاکستان در برقراری صلح و ثبات در منطقه تلاش های زیادی کرده است اما بدون امنیت کشمیر منطقه بطور کامل امن نخواهد بود.

رییس جنبش اهل سنت پاکستان در خطاب به سران سازمان ملل متحد که سیاست های تبعیض آمیز و یک بام و دو هوا را در حق مسلمانان کنار گذاشته فورا مردم کشمیر را از مظالم و تجاوزگری های دولت متعصب و اسلام ستیز هندوستان نجات دهید، اضافه کرد: مسئله کشمیر فقط به دست مردم کشمیر حل و فصل شود و تنها راه آن برگزاری رفراندوم در کشمیر است.

قادری اسرائیل را ظالم، جابر، اشغالگر قدس شریف و دشمن جان انسان ها دانست و گفت: اسرائیل باید از بین برود و پذیرفتن آن ناممکن است.

وی در آخر با اشاره به مشکلات طبقات فقیر و آسیب پذیر جامعه در ایام کرونا از دولت پاکستان خواست که با ارسال کمک و مواد غذایی آنان را از مرگ حتمی و گرسنگی نجات دهد./988/

ارسال نظرات