۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۶۸۵۵۷۲
امام جمعه ازنا تأکید کرد؛

نهادینه سازی ارزش های دینی؛ سد راه هجمه های فرهنگی

نهادینه سازی ارزش های دینی؛ سد راه هجمه های فرهنگی
لرستان - حجت الاسلام سپهوند نماز جمعه را از برکات انقلاب خواند و گفت: نهادینه سازی ارزش های دینی سد راه هجمه های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، امام جمعه ازنا امروز به مناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در دیدار کارکنان حوزه علمیه خواهران شهرستان ازنا گفت: نماز جمعه پایگاهی برای یاری و نگهبانی انقلاب است.

وی این دیدار را نشانه ارج نهادن به جایگاه نهاد نماز جمعه دانست و اظهار داشت: تریبون نماز جمعه جایگاه روشنگری، تبیین مسائل مهم برای آحاد جامعه و دفاع از ارزش‌های اسلام است.

وی با بیان اینکه نقش و حضور حوزه های علمیه در برگزاری نماز مشهود است، اظهارداشت: انتظار ما از خواهران طلبه تبليغ نماز جمعه و دعوت به حضور در آن در بین بانوان است.

حجت الاسلام سپهوند بیان کرد: استفاده از ظرفیت تبلیغی طلاب و مبلغان برای جذب جوانان و نوجوانان و شرکت در نماز جمعه فرصتی برای نقش آفرینی در زمینه تربیت دینی و انقلابی جوانان است.

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان و تلاش برای گمراهی نسل خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران ظرفیتی عظیم برای روشنگری بین جوانان و تبیین ارزش های دینی در جامعه است.

نهادینه سازی ارزش های دینی سد راه هجمه های فرهنگی است

حجت الاسلام سپهوند بیان کرد: نهادینه سازی ارزش های دینی سد راه هجمه های فرهنگی دشمن و عاملی مهم برای ارتقای امنیت روحی و روانی جامعه است.

اکرم جعفری، ضمن گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور، گفت: فریضه نماز جمعه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که آثار فراوانی برای انقلاب داشته و خواهد داشت و بدین جهت برخود لازم دانستیم تا از حضور مستمر و اثر گذار امام جمعه و همکاری های همه جانبه ایشان در سطح شهرستان تقدیر و تشکر نماییم.

مدیر حوزه علمیه نجمیه ازنا خطاب به امام جمعه شهرستان ازنا گفت: حضور شما برای مجموعه شهر، در جهت حمایت از مردم و بیان مسائل و مشکلات شهر و مردم در خطبه های نماز جمعه، نمایان و مشخص است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
نقطه ویرگول در تیتر!!!!!!!!!!!!!1
0
0