۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۸۶۲۹۹
مدیرعامل بنیاد هدایت:

صدا و سیما در برنامه های تلویزیونی سهم بیشتری به مسجد اختصاص دهد

صدا و سیما در برنامه های تلویزیونی سهم بیشتری به مسجد اختصاص دهد
تهران - مدیرعامل بنیاد هدایت از مسؤولان صدا و سیما خواست که در برنامه‌های تلویزیونی سهم بیشتری به مسئله مسجد اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، در پی انتصاب مهدی حاجی به عنوان دبیر قرارگاه مسجد سیمای جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت در گفت‌وگویی در این باره اظهار داشت: از مسئولان امر تقدیر و تشکر می‌کنم که فردی جوان و شایسته‌ای را برای این جایگاه انتخاب کردند؛ انتخاب فردی با این ویژگی‌ها نشان از اهتمام مسئولان صدا و سیما نسبت به مسئله مسجد دارد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این انتخاب سبب شود دریچه تازه‌ای در عرصه رسانه برای پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های مسجد محور گشوده شود، گفت: خوشبختانه مساجد ما در جای جای این کشور پهناور خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه می‌دهند که به دلیل اهمیت و گستردگی این کار نیاز است که نیرویی جوان، با انگیزه و پرتلاش ضمام این کار را به دست گیرد.

مدیرعامل بنیاد هدایت با توجه به اهمیت جایگاه مسجد و نقش مستقیم آن در تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، از مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی خواست که در برنامه‌های تلویزیونی سهم بیشتری به مسئله مسجد اختصاص دهند و این برنامه‌ها منحصر در ویژه‌برنامه‌های اذان‌گاهی نشود.

حجت الاسلام میرمحمدیان به ظرفیت ویژه رسانه ملی در حوزه فرهنگ‌سازی اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود که گفتمان امامت در لایه‌های عمیق رسانه‌ای و در سریال‌ها، برنامه‌های تربیتی، برنامه‌های گفت‌وگو محور و برنامه‌های کودک ترویج شود و قرارگاه مسجد سیما نیز این فرآیند را تسهیل کند.

ارسال نظرات