۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۹۰۵۲۰
امام‌جمعه موقت یزد:

مدیران دولت سیزدهم با روحیه جهادی برای ملت کار کنند

مدیران دولت سیزدهم با روحیه جهادی برای ملت کار کنند
یزد - حجت الاسلام محمدی گفت: افرادی که در آینده برای مدیریت های مختلف در کشور از سوی دولت انتخاب می‌شوند باید با روحیه جهادی کار کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا در یزد، حجت‌الاسلام سیدناصر محمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، افزود: خیلی از برنامه‌ها و وعده‌های رییس‌جمهوری را باید مدیران بعد از وزیران در استان ها پیگیری و اقدام کنند.

وی ادامه داد: هرچند از سوی رییس‌جمهوری و با رای نمایندگان، وزیران  انتخاب و فعالیت خود را به جد شروع کردند، قطعا مدیران میانی و پایین‌ دست هستند که باید همراه با دولت کار کنند.

امام‌جمعه موقت یزد اظهار کرد: مردم از شخص رییس‌جمهوری که فردی انقلابی و جهادی است انتظار جدیت در گزیش افراد کاربلد، انقلابی و متخصص برای پیگیری طرح‌ها در استان ها دارند.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: مردم باید در زندگی روزمره و سفره خود به خوبی آثار انتخاب دولت جدید ، کابینه انقلابی و مردمدار را به صورت شفاف احساس  کنند و این یک مطالبه برحق جامعه است.

وی گفت: مدیرانی که از سوی دولت و شخص رییس‌جمهوری انتخاب می‌شوند باید برنامه‌های دولت را در عمل قبول داشته باشند و به همه آنها ایمان داشته باشد تا موفق شوند.

امام‌جمعه موقت یزد تصریح کرد: افرادی که در آینده برای مسئولیت‌های مختلف در کشور از سوی دولت انتخاب می‌شوند باید هماهنگ و دلسوز به حال مردم  و با روحیه جهادی کار کنند.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: کارگزار واقعی بر اساس تراز نظام اسلامی فردی است که پاک‌دست، انقلابی، متخصص و آماده کار و فعالیت جدی و همراه با اهداف نظام و انقلاب باشد.

وی در بخشی از خطبه های نمازجمعه، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: عزت و اقتداری که هم‌اکنون نظام ما در منطقه و جهان دارد، مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان است ./1400/د101/

ارسال نظرات