۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۹۱۳۸۴
وزیر کشور:

توسعه لرستان با تکیه بر ظرفیت های موجود امکان پذیر است

توسعه لرستان با تکیه بر ظرفیت های موجود امکان پذیر است
وحیدی، به وجود آب، صنعت، سرزمین، طبیعت، معدن و… در لرستان اشاره کرد و گفت: تکیه بر این ظرفیت ها توسعه استان را محقق می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، احمد وحیدی، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مردم استان لرستان همواره مدافع انقلاب بوده اند.

وزیر کشور استان لرستان را مهد سلحشوران و انسان های غیرتمند عنوان کرد و افزود: لرستان سرزمین مردانی است که مقابل دشمنان ایستادند و می‌ایستند و سرافرازانه مقاومت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم لرستان پیروان پرقدرت  ولایت و امامت هستند، خاطرنشان کرد: مردم این استان پیروان پرقدرت مکتب اهل بیت(ع) و نقطه پرافتخاری در جغرافیای ایران بزرگ است.

وحیدی به استعدادهای خدادادی غنی و توانمند در لرستان اشاره کرد و عنوان داشت: با وجود این ظرفیت ها وجود محرومیت زیبنده لرستان نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: استفاده از حجم زیادی آب و طبیعت بسیار ارزشمند، خاک، زمین های کشاورزی مرغوب، دامپروری، معادن ظرفیت های گردشگری و نیروی انسانی پرتوان برای حرکت به سمت توسعه استان ظرفیتی بزرگ است.

حمایت دولت از لرستان برای جبران کاستی ها

وزیر کشور با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات موجود در استان لرستان ناشی از بیکاری است، اظهار داشت: اندیشمندان و مراجع فکری و عملی در استان باید روی این مسئله تدبیر کنند.

وحیدی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های لرستان می تواند به دیگر استان ها نیز کمک کند، گفت: برای جبران کاستی ها در لرستان دولت حمایت خود را اعلام می کند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات