۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۶۹۳۵۰۰
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی تدوین مقاله و پایان نامه نویسی ویژه طلاب

برگزاری کارگاه آموزشی تدوین مقاله و پایان نامه نویسی ویژه طلاب
لرستان - لیریایی از برگزاری کارگاه آموزشی تدوین مقاله و پایان نامه نویسی ویژه طلاب خبر داد و گفت: این دوره در ۱۰ جلسه برگزار می‌شود.

فرحناز لیریایی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از برگزاری کارگاه آموزشی تدوین مقاله و پایان نامه نویسی خبر داد و بیان داشت: این دوره ها به صورت جلسات مستمر و دوره ای ویژه طلاب برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان به استقبال طلاب از برگزاری کارگاه آموزشی روش تدوین مقاله و پایان نامه اشاره کرد و افزود: در این دوره ها در اولین جلسه حدود 180 طلبه سطح دو و سه شرکت داشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه دوره آموزشی تدوین مقاله و پایان نامه نویسی در 10 جلسه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: این دوره در قالب ۵ گروه دو روز در هفته در قالب هر جلسه ۵ ساعت برگزار می شود.

لیریایی یادآور شد: دوره آموزشی تدوین مقاله و پایان نامه زیر نظر استاد خلج از اساتید پژوهش حوزه علمیه برای طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری دوره های آموزشی را تقویت بنیه پژوهشی طلاب و هدایت این فعالیت ها به سمت نیازهای جامعه عنوان کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: در دوره های آموزشی طلاب با بایسته های پزوهشی و تدوین مقاله و پایان نامه نویسی آشنا می شوند./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات