۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۶۹۶۷۲۱
موسسه آموزشی تبلیغی دارالزهرا برگزار می کند؛

طرح های تربیتی ویژه خانواده طلاب در شهرک پردیسان قم

طرح  های تربیتی ویژه خانواده طلاب در شهرک پردیسان قم
موسسه آموزشی تبلیغی دارالزهرا (س) طرح های تربیتی ویژه (خانواده طلاب) به صورت مستمر و در طول سال درشهرک پردیسان برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، موسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) با شعار تبلیغ پایه محور با سابقه ای حدود ده ساله در مناطق همچون گلپایگان، آق قلا، بندرخمیر، میناب و مناطقی از قم به فعالیت های تبلیغی دانش آموزی پرداخته است.

این موسسه با آموزش های لازم و متناسب و استفاده از اساتید مجرب و متخصص در کنار کار دانش آموزشی موفق به تبلیغ چهره به چهره، منابر و روضه های خانگی نیز می پردازد، همچنین در این یکی، دو سال کرونایی در کنار تبلیغ فعالیت های عام المنفعه نیز در دستور کار خود دارد.

موسسه آموش مبلغ دارالزهرا تحت اشراف دفتر مرجع جهان تشیع حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در جدیدترین فعالیت تبلیغی خود در راستای اهداف تبلیغی، تربیتی و با هدف آموزش نسل جوان، یک تیم تخصصی و آموزش دیده از طرف این موسسه تبلیغی، برنامه ریزی و اجرای طرح  های تربیتی ویژه(خانواده طلاب) درشهرک پردیسان را به صورت مستمر و در طول سال بر عهده گرفته است.

طرح  های تربیتی

از جمله برنامه های اجراء شده توسط مبلغین این موسسه می توان به برگزاری جلسات معرفتی ویژه کودک و نوجوان، برپائی جلسات عزاداری ویژه کودک و نوجوان، آموزش عملی احکام دینی، برگزاری اردوهای آموزشی یک روزه، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ دینی، برگزاری جلسات نماز جماعت ویژه کودک و نوجوان و مشارکت دادن مخاطب کودک و نوجوان در برپایی شعائر دینی اشاره کرد.

طرح  های تربیتی ویژه خانواده طلاب در شهرک پردیسان

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ذوالفقار نژاد
Netherlands
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
مسؤولان و اساتید حوزوی بسترها و محیط را برای رشد نیروهای انقلابی دانا، توانا و با نشاط برای فتح قله های دانش فراهم کنند.
1
0