۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۷۲۰۵۹۸

مراسم افتتاحیه دانشکده دین و رسانه برگزار شد

مراسم افتتاحیه دانشکده دین و رسانه برگزار شد
مراسم افتتاحیه دانشگاه صدا و سیمای قم (دانشکده دین و رسانه) با سخنرانی آیت الله اراکی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه سال تحصیلی دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیما قم ظهر دیروز با حضور داشجویان، اساتید و با سخنرانی آیت الله اراکی برگزار شد.

دکتر کمال اکبری رئیس دانشکده دین و رسانه اظهار داشت: در این دانشکده علاوه بر مباحث کاربردی در حوزه نظری به فقه رسانه نیز پرداخته می شود.

وی همچنین عنوان کرد: دانش آموختگان این واحد آموزشی در مواجهه با رسانه، به عنوان پژوهشگر تربیت می شوند و مجموعه فارغ‌التحصیلان ما می توانند در حوزه رسانه فعال و اثرگذار باشند.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان اظهار داشت: دانشجویان جدید الورود با این ویژگی ها و انگیزه هایی در این مسیر حضور پیدا کردند و اندیشه هایی داشتند و امیدواریم بتوانند برای انقلاب و اسلام اثرگذار باشند.

رئیس دانشکده دین و رسانه گفت: در حال حاضر ۱۲۰ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم ارتباطات اجتماعی، تولید سیما و ادبیات نمایشی مشغول به تحصیل هستند که برای سال تحصیلی جدید، ۴۵ دانشجوی جدیدالورود پذیرش شدند.

دکتر اکبری با اشاره به پذیرش دانشجو از میان طلاب و فضلای حوزه افزود: برای سال تحصیلی جدید، ۸ دانشجوی غیر ایرانی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد وارد این دانشکده شدند.

ارسال نظرات