۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۷۲۸۵۳۹

برگزاری اولین دوره تربیت مدرس طرح خوانش بیانیه گام دوم در تهران

برگزاری اولین دوره تربیت مدرس طرح خوانش بیانیه گام دوم در تهران
با حضور مدیر حوزه علمیه استان تهران و جمعی از اساتید، اولین کارگاه توجیهی اساتید گام دوم انقلاب، در سالن غدیر مدیریت حوزه علمیه استان تهران برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری رسا، با حضور مدیر حوزه علمیه استان تهران و جمعی از اساتید، اولین کارگاه توجیهی اساتید گام دوم انقلاب، در سالن غدیر مدیریت حوزه علمیه استان تهران برگزار گردید.

حجت‌الاسلام رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران در ابتدای این کارگاه با اشاره به رسالت عظیم حوزه های علمیه در جهاد تبیین، فهم و آموزش مفاهیم بیانیه گام دوم و منشور روحانیت را از لوازم این جهاد مقدس دانست.

وی در ادامه با تشکر از آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و حجت‌الاسلام صلح میرزایی مسئول دبیرخانه گام دوم انقلاب، به خاطر ابلاغ و اجرای این برنامه مفید، از همه مدیران مدارس علمیه و مراکز تخصصی استان موکدا خواست از فرصت به وجود آمده برای تربیت اساتید و آشنایی طلاب با مفاهیم بلند بیانیه گام دوم حداکثر استفاده را بنمایند.

وی افزود خود حقیر هم در این کارگاه شرکت می‌نمایم و همکاری همه مدیران مدارس علمیه و مراکز تخصصی استان را انتظار دارم.

گفتنی است، جلسات دوم و سوم این کارگاه در روزهای یکشنبه و دوشنبه جهت بقیه اساتید نماینده مدارس علمیه با تدریس محقق و پژوهشگر آثار رهبر معظم انقلاب، حجت‌الاسلام صلح میرزایی برگزار و توسط اساتید آموزش دیده در این کارگاه ها در روزهای درسی دهه فجر، طرح خوانش دقیق بیانیه گام دوم برای همه طلاب مدارس علمیه و مراکز تخصصی حوزه علمیه تهران انجام خواهد شد.

ارسال نظرات