۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۷۳۱۵۷۴
با حضور حجت الاسلام والمسلمین عالی برگزار می شود؛

ویژه برنامه «هم‌سایه با ماه» به میزبانی خواهر امام رضا

ویژه برنامه «هم‌سایه با ماه» به میزبانی خواهر امام رضا
ویژه‌برنامه «هم‌سایه با ماه» با اجرای رسالت بوذری و استاد عالی، سحرهای ماه مبارک رمضان از حرم حضرت زینب(س) خواهر امام رضا(ع) روی آنتن شبکه اصفهان خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، ویژه برنامه سحر شبکه اصفهان با عنوان "هم‌سایه با ماه" با اجرای رسالت بوذری و کارشناسی مذهبی حجت‌الاسلام مسعود عالی، سحرهای ماه مبارک رمضان به‌مدت ۳۰ شب، ساعت ۳مداد از شبکه اصفهان پخش خواهد شد.

این ویژه برنامه از سحر پنج‌شنبه سوم فروردین‌ماه از حرم حضرت زینب خواهر امام رضا(ع) و با حال و هوای معنوی و متفاوتی به روی آنتن سیمای استان اصفهان خواهد رفت.

لازم به‌ذکر است حضرت زینب(س)، دختر حضرت امام موسی کاظم(ع) و خواهر امام رضا(ع) است و حرم ایشان میعادگاه عاشقان اهل بیت(ع) می‌باشد، هم‌چنین ايجاد يکی از بزرگترين قطب‌های فرهنگی، زيارتی استان اصفهان جهت پاسخگويی به کليه نيازهای فرهنگی با رويکرد دينی اقشار مختلف جامعه برای این مجموعه در حال طراحی و اجراست‌ و این موقعیت تماشایی به عنوان محل پخش برنامه "هم‌سایه با ماه" در نظر گرفته شده است.

این برنامه شامل بخش‌های مختلف کارشناسی، بازخوانی زندگی شهدا، مناجات‌خوانی، آشنایی با مساجد اصفهان، آشنایی با شاعران اصفهان، آشنایی با امام زاده ها و خیریه ها، مسابقه و... خواهد بود.

همچنین در ویژه برنامه"هم‌سایه با ماه" پویش سلام بر حسین(ع) نیز شکل گرفته که محور اصلی آن عرض ارادت خاص مخاطبین روزه‌اولی برنامه به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در قالب ویدیو از لحظات خاص افطار تا سحر با جایزه کمک هزینه سفر کربلا خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر و تماشای قسمت ها و پشت صحنه ها به شبکه های اجتماعی برنامه به آدرس bamah_tv@ مراجعه نمایند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات