۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۱۵۷۴۳۷
سفیر فلسطین در ایران:

امیدوارم شاهد نماز حضرت آیت الله خامنه‎ای در مسجد الاقصی باشیم

خبرگزاری رسا ـ‌ سفیر فلسطین در ایران فلسطین را مسئله محوری در قلب اسلام دانست و ابراز امیدواری کرد که فلسطین به زودی آزاد شود و رهبر معظم انقلاب در مسجد الاقصی نماز بخوانند.
صلاح زواوي سفير فلسطين در ايران

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صالح زواوی، سفیر فلسطین در ایران عصر امروز چهارشنبه دوم اسفند ماه در مراسم نکوداشت شیخ مصطفی رهنما، رییس دفتر تعاون ایران و فلسطین که در تالار حنانه دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: شیخ مصطفی رهنما حتی فرزندانش را به نام اولین اسیر فلسطینی نامگذاری کرده که این نشان از علاقه شدید او به مسئله فلسطین است.

 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران نظام مبارکی است که بر دو ستون اسلام و دفاع از مسئله فلسطین استوار است. فلسطین مسئله محوری در قلب اسلام است و هیچ‌کس مشروعیت ندارد مگر این‌که بتواند برای آزادسازی فلسطین کاری انجام دهد.

 

سفیر فلسطین در ایران با اشاره به این‌که من جزئی از تاریخ انقلاب اسلامی هستم و کاری که امام خمینی(ره) انجام داد هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود بیان داشت: انشاالله روزی برسد که فلسطین از نهر تا بحر به آزادی برسد.

 

زواوی با بیان این‌که امام خمینی(ره) آرزو داشت که فلسطین آزاد شود، عنوان داشت: امام خمینی(ره) مجاهدت و شهادت طلبی را در دل جوانان و ملت‌های اسلامی به‌وجود آورد.

 

وی همچنین اظهار داشت: من به مقام معظم رهبری عرض کردم که امام خمینی(ره) آرزو داشت که در مسجدالاقصی نماز بخواند و انشاالله این آرزو به‌دست شما محقق شود./956/ب202/د

ارسال نظرات