۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۵۷۴۹۳
رییس جمعیت علمای اهل سنت پاکستان:

برنامه سفر امام جماعت مکه به پاکستان منافی شعار وحدت اسلامی است

خبرگزاری رسا - رییس جمعیت اھل سنت پاکستان از فعالیت ھای شیخ خالد الغامدی امام جماعت بیت اللہ الحرام در پاکستان انتقاد کرد و گفت: فعالیت ھای امام جماعت مکه در پاکستان برخلاف شعار اتحاد اسلامی وی است.
ثروت اعجاز قادري

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ثروت اعجاز قادری رییس جمعیت اھل سنت پاکستان، دیدار  شیخ خالد الغامدی، جماعت بیت اللہ الحرام با علما و شخصیت ھا و  فعالیت‌های وی در پاکستان را برخلاف مسأله اتحاد اسلامی دانست.


وی با تاکید بر اینکه ما در حفظ و سلامتی حرم رسول اسلام(ص) و قبور اھل بیت و ھمسران رسول(ص) تمام توانایی خود را به کار خواھیم گرفت بیان داشت: ھمه به تصمیم پارلمان در مسئله یمن و عربستان احترام بگذارند.


ثروت اعجاز قادری به سخنان الشیخ دکتر خالد الغامدی امام جماعت بیت اللہ الحرام و شعار اتحاد اسلامی وی ھنگام ورود به پاکستان اشارہ کرد و گفت: دیدار با علما و شخصیت ھا و فعالیت ھای امام جماعت کعبه در پاکستان برخلاف شعار لزوم حفظ وحدت اسلامی است.


وی از عدم حضور الشیخ دکتر خالد الغامدی امام جماعت کعبه بر قبر رھبران اتحاد اسلامی علامه اقبال لاھوری و داتا علی جوهری انتقاد کرد و ابراز داشت: کسی که شعار اتحاد اسلامی را سر می دھد باید در مراکز عبادی و دینی همه مذاھب اسلامی حضور یابد اما امام جماعت خانه خدا فقط با علمای یک فرقه اسلامی و در مراکز عبادی آنان حضور یافته است.

 

گفتنی است امام جماعت خانه خدا در ھفته گذشته با ھدف جلب توجه مردم و مسئولین پاکستان در جنگ با یمن و عربستان به این کشور سفر کردہ است./988/ب902/ک

ارسال نظرات