۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۲۹۶۵۸۶
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

تبدیل کشورهای اسلامی به جوامع مصرف‎گرا از توطئه‎های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ عضور شورای رهبری جنبش امل لبنان تبدیل کشورهای اسلامی و عربی منطقه به کشورهای مصرف گرا را خواسته استعمارگران دانست.
حسن شريفه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن شریفه، عضو شورای رهبری جنبش امل لبنان، در مراسم یادبود یکی از شهدای مقاومت، به شرح برنامه‌های استعماری دشمن در منطقه پراخت و گفت: استعمارگران قصد دارند کشورهای منطقه به کشورهایی مصرف گرا تبدیل شوند تا در تامین تمام نیازهای خود به بیگانگان نیازمند و وابسته باشند.

 

وی افزود: گروه‌های تکفیری تروریستی که در حقیقت مزدروان کشورهای استعمارگر هستند در اقدامات تروریستی خود، مراکز اقتصادی و تجاری را مورد هدف قرار می دهند تا منطقه را در زمینه مسایل اقتصادی با مشکل روبرو کنند.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: این روش همان خط مشی دشمنی رژیم صهیونیستی در جنگ با لبنان در سال 2006 است که این رژیم سعی می کرد زیرساخت‌های اقتصادی و صنعتی لبنان را از بین ببرد.

 

 در این مراسم همچنین، زیاد الزین، عضو دیگر شورای رهبری جنبش امل، تصریح کرد: گروه‌های تروریستی داعش و جبهه النصره به صورت اتفاقی به وجود نیامدند و علت وجودی این گروه‌ها را می تواند در حمایت همه جانبه آمریکا و کشورهای حاشیه خلیج فارس از این گروه‌ها جست.

 

وی در پایان به اقدامات سازنده مسکو در سوریه پرداخت و گفت: اگر مبارزه مستقیم روسیه با گروه‌های تکفیری و تروریستی موجود در سوریه انجام نمی شد، دولت بشار اسد و ملت سوریه در دفاع از کیان کشور خود تنها می ماند./1321/ب902/د

ارسال نظرات