۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۳۰۱۵۱۷
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

کشف شبکه جاسوسی اسرائیلی سبب افزایش آگاهی مسلمانان نسبت به دشمن می‎شود

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش توحید اسلامی لبنان کشف شبکه جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و این اقدام را سدی در برابر اقدامات فتنه افروزانه دشنم دانست.
شيخ هاشم منقاره، از علماي اهل سنت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هاشم منقاره، رییس جنبش توحید اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای کشف شبکه جاسوسی وابسته به رژیم صهیونیستی را در جنوب کشور به مردم لبنان و امت اسلامی وح امیان محور مقاومت تبریک گفت و بیان کرد: این اقدام، منافع این رژیم غاصب را در لبنان به مخاطره می اندازد و جلوی برنامه‌های خرابکارانه عناصر صهیونیستی را می گیرد.


وی افزود: در حالی که کشورهای اسلامی درگیر اختلافات داخلی هستند و به دلیل فتنه افروزی‌های حساب شده دشمن، کمتر به مسایل ریشه‌ای دقت می کنند، کشف این شبکه جاسوسی می تواند این پیام رسا را برای مسلمانان داشته باشد که ریشه تمام مشکلات موجود در کشورهای اسلامی به دست جنایتکاران صهیونیستی و یا افراد وابسته به این رژیم صورت می پذیرد.

 

این عالم اهل سنت خاطر نشان کرد: امنیت کشورمان را مدیون تلاش‌های بی وقفه کسانی هستنیم که به صورت شبانه روز فعالیت‌های دشمنان را در داخل و خارج از کشور رصد می کنند تا از هرگونه اقدام آسیب زننده به کشور جلوگیری کنند.

 

شیخ منقاره در پایان تاکید کرد: سلاح کنونی دشمن ایجاد فتنه مذهبی و قومیتی و بر افروختن آتش اختلافات داخلی در کشورهای اسلامی است و برای اجرای پروژه‌های استعماری خود نیاز به جمع آوری اطلاعات و آمار دقیقی دارد که از طریق جاسوس‌های خود این کار را انجام می دهد. دشمن تلاش می کند در بافت اجتماعی جامعه نفوذ و سم مهلک فساد را در نهاد جوامع اسلامی تزریق کند و مسؤولان بیش از همه باید نسبت به این مساله هوشیاری به خرج دهند./1321/ب903/د

ارسال نظرات