۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۳۰۵۲۳۹
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

دیدار پوتین با رهبر ایران نشان از عمق محور مقاومت در مبارزه با تروریسم دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان، اسقاط جنگنده روسی به دست جنگنده های ترکیه را نشان از نگرانی اردوغان از نقش مسکو در مبارزه با داعش دانست.
صهيب حبلي از علماي اهل سنت لبنان

 


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی، عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد اهل سنت صیدای این کشور برگزار شد، به اقدامات تروریستی تکفیری ها در برج البراجنه اشاره کرد و گفت: نباید فراموش کرد که نیروهای امنیتی اطلاعاتی کشور ما با سرعت بالایی عامل انتحاری سوم را شناسایی کردند و این نشان از آمادگی بالای این نیروها دارد.

 

وی با تمجید از سخنان روشنگرانه  سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان افزود : وعده سید مقاومت مبنی بر نابودی تمام گروه های تکفیری که برای ضربه زدن به لبنان در کمین هستند، یک وعده حق است.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: عربستان سعودی باید دست از مانع تراشی بر سر راه انتخاب رییس جمهور و دشمنی  با مردم لبنان دارد. کاندیدی که نماینده قشر وسیع مسیحیان لبنان است می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تصدی منسب ریاست جمهوری باشد.


 
شیخ حبلی تصریح کرد: ساقط کردن جنگنده روسی از سوی ترکیه نشان از نگرانی رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه از نقش کلیدی روسیه در مبارزه با تکفیری ها در سوریه دارد.

 

خطیب جمعه اهل سنت صیدای لبنان اظهار داشت: بر کسی پوشیده نیست که آمریکا و ترکیه از حامیان داعش و جبهه النصره هستند. روسیه نیز با توجه به این مساله یک خطر جدی برای منافع حامیان داعش به حساب می آید و ترکیه را ابزاری در دست آمریکا و رژیم صهیونیستی می داند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: دیدار پوتین، رییس جمهور روسیه با حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، نشان از عمق و متانت پیمان محور مقاومت برای مبارزه با دشمنان تکفیری، آمریکایی و ترکیه ای دارد./1321/ب901/ک

ارسال نظرات