۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۳۰۸۰۱۱

حماس خواستار مقابله ائتلاف نظامی عربستان با تروریسم صهیونیستی شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز از ائتلاف نظامی اسلامی به رهبری عربستان سعودی خواست تا با تروریسم رژیم صهیونیستی مقابله کند.
يکي از رهبران حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد بحر، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به ائتلاف نظامی اسلامی برای مبارزه با تروریسم تاکید کرد که شایسته است مبارزه با جنایت و تروریسم صهیونیستی در رأس اولویت کشورهای عربی و اسلامی قرار گیرد.

 

وی افزود: مقابله قاطعانه و مداخله فوری برای توقف تروریسم اسرائیل که قتل، کشتار، خرابی و یهودی سازی سرزمین فلسطین و مقدسات را در اراضی مقدس فلسطین مرتکب می شود، ضروری است.

 

بحر اظهار داشت که اسرائیل یک غده سرطانی در جسم امت عربی و اسلامی و خطری برای این امت است و همین امر وحدت و سرعت عمل برای مقابله با این خطر را می طلبد.

 

عربستان سعودی رو گذشته از تشکیل یک ائتلاف نظامی اسلامی با مشارکت 35 کشور برای مبارزه با تروریسم که مقر آن در ریاض است خبر داد.

 

محمد بن سلمان جانشین ولیعهد سعودی و وزیر دفاع این کشور طی سخنانی مدعی شد که این ائتلاف با تمام گروه های تروریستی مبارزه می کند و با قدرتهای بزرگ و سازمانهای بین المللی هماهنگ خواهد بود.

 

عربستان سعودی یکی از حامیان اصلی گروه های تروریستی در منطقه است و کنفرانس اخیر موسوم به معارضان در ریاض که با حضور گروه های تروریستی برگزار شده بود گوشه ای از حمایت های این کشور را از تروریسم نشان می دهد./994/ب102/د

ارسال نظرات