۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۶۵۳۵۱۲
آیت الله صفایی بوشهری:

روز قدس نماد بیداری و مقاومت آزادگان جهان علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی است

روز قدس نماد بیداری و مقاومت آزادگان جهان علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
نماینده ولی فقیه در بوشهر گفت: روز قدس، نماد بیداری و مقاومت تمامی مردم مسلمان و آزادگان جهان علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، روز جهانی قدس را نشأت گرفته از مبانی اسلامی دانست و افزود: ماه مبارک رمضان که ماه بصیرت، عبادت و مقاومت است، بهترین فرصت برای زدودن مظاهر ظلم از جهان است.

آیت الله صفایی بوشهری اقدامات رژیم نامشروع صهیونیستی را یکی از ظلم های بزرگ در دنیا عنوان کرد و گفت: روز قدس، روز فریاد مومنان و آزادگان جهان برضد جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم یعنی آمریکا، انگلیس و مرتجعین منطقه است.

نماینده ولی فقیه در بوشهر تلاش آمریکا و کشورهای اروپایی برای اجرایی ساختن معامله ننگین قرن را مذبوحانه خواند و عنوان کرد: جنایاتی مانند به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در همین راستا صورت گرفته است.

وی با انتقاد از عملکرد دولت آلمان در تروریستی خواندن حزب الله لبنان، اظهار داشت: حرکت‌های اخیر برخی از کشورهای اروپایی و همکاری برخی از کشورهای عربی با آنها، در جهت رشد و توسعه جنایت‌های رژیم نامشروع صهیونیستی است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استکبار جهانی در صدد تضعیف جبهه مقاومت است، ابراز کرد: روز قدس امسال نماد بیداری و مقاومت تمامی مردم مسلمان و آزادگان جهان علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در بوشهر با اشاره به عدم برگزاری راهپیمایی در روز قدس امسال به علت شرایط کرونایی، گفت: آزادگان جهان در جغرافیای عمومی جهان نفرت و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

وی سخنرانی به رهبر انقلاب برای اولین بار در روز قدس امسال اشاره کرد و عنوان کرد: این سخنرانی بسیار مهم نشان از اهمیت مبارزه با استکبار و حمایت از مردم فلسطین دارد و نویدبخش محو استکبار جهانی خواهد بود./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات