۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۷۱۶۱۹۳

سفر رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به استان همدان

سفر رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به استان همدان
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با حضور در شهرستان همدان با مسئولان حوزوی استان دیدار کرد و به بررسی مشکلات طلاب و روحانیون این استان پرداخت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با حضور در شهرستان همدان با مسئولان حوزوی استان دیدار کرد و به بررسی مشکلات طلاب و روحانیون این استان پرداخت.

در این سفر، رئیس مرکز خدمات با مدیر و معاونین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران دیدار و مشکلات مسکن، معیشت و بیمه‌ای اساتید و طلاب را بررسی کرد.

وی در این دیدارها از هجرت طلاب همدانی مقیم قم به استان حمایت کرد و گفت: هرچه می‌توانیم باید زمینه فعالیت طلاب و روحانیون را در شئون حوزوی در استان‌ها فراهم نماییم .

در ادامه این سفر، حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی در نشستی صمیمی با مدیرکل و کارکنان مرکز خدمات، مسائل اداری و جاری استان را بررسی کرد و به سؤالات کارکنان پاسخ داد .

وی همچنین با آیت الله طه‌محمدی و حجت الاسلام والمسلمین نظامی دو نفر از روحانیون شاخص استان دیدار کرد و با حضور در منزل یک طلبه قطع نخاعی از وی و خانواده‌اش تفقد نمود.

ریس مرکز خدمات حوزه های علمیه سپس با حضور در پروژه ساختمان اداری مرکز خدمات استان در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

ارسال نظرات