۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۷۲۴۷۹۶

تفاهم نامه همکاری معاونت های تبلیغ حوزه و جامعه الزهرا امضا می شود

تفاهم نامه همکاری معاونت های تبلیغ حوزه و جامعه الزهرا امضا می شود
نخستین جلسه بررسی راه های تعامل و همکاری معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا(ع) با معاونت تبلیغ حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نخستین جلسه بررسی راه های تعامل و همکاری معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا(س) با معاونت تبلیغ حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار شد.

در این جلسه سرکار خانم دکتر شریفی و حجت الاسلام والمسلمین ملانوری، معاونان این دو مرکز ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی مراکز حوزوی در امر تبلیغ امور دینی، ظرفیت ها و نحوه گسترش تعامل دو مجموعه و همکاری های مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه همچنین مقدمات انعقاد تفاهم نامه بین دو مرکز و تفاهم نامه کشوری و استانی در خصوص اجرای طرح امین نیز بررسی شد.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری در این دیدار ضمن تبریک انتصاب خانم دکتر شریفی برظرفیت بالای طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در امور تبلیغی و ترویجی و ضرورت استفاده از آن تاکید کرد.

گفتنی است، سرکار خانم بهرامی، مدیرکل تبلیغ و سرکار خانم حسین زاده مدیرکل دانش آموختگان و استعدادهای برتر جامعه الزهرا علیهاالسلام  خانم شریفی را در این دیدار همراهی می کرد.

ارسال نظرات