۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۲۴۹۶۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

روز دانشجو دارای ماهیت ضد آمریکایی است/ مرگ بر آمریکا نباید فراموش شود

روز دانشجو دارای ماهیت ضد آمریکایی است/ مرگ بر آمریکا نباید فراموش شود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: نامگذاری ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو دارای ماهیت ضد آمریکایی است و مرگ بر آمریکا نباید فراموش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، گفت: مراقب باشید در فتنه‌ها از شما سوء استفاده نکنند.

وی افزود: در فتنه‌ها جبهه حق را از جبهه باطل بشناسید و به اندازه توان جبهه حق را تقویت کنید و با جبهه باطل مقابله کنید و توطئه‌های دشمن را روشنگری کنید و درتمام این مراحل مراقب باشید دشمن نتواند از ما کوچکترین سوء استفاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مراقب رفتار و گفتار خود باشید تا سبب خوشحالی دشمن و جبهه باطل نشوید، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود می‌فرماید، حتی نشستن هریک از ما برای دشمن پیام دارد و کاری نکنید که سبب خوشحالی دشمن شود.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی اظهار داشت: امام خمینی (ره) می‌فرماید، هدف از تشکیل حکومت اسلامی در ایران این است که اسلام و قانون خدا در کشور حکومت کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با تبریک روز دانشجو، با اشاره به این تعبیر شهید بهشتی که دانشجو مؤذن جامعه است، افزود: اگر مؤذن خواب بماند جامعه خواب خواهد ماند.

وی ادامه داد: دانشجویان سبب بیداری جامعه و گفتمان ساز هستند و نباید تصور شود اقدامات دانشجویان در جامعه بی‌اثر است و تأثیر گذار نیستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین نامگذاری ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو دارای ماهیت ضد آمریکایی دانست و تأکید کرد: مرگ بر آمریکا را نباید فراموش کرد.

وی در ادامه با اشاره به شیطنت‌های انجام شده در حاشیه مسابقه فوتبال بین تیم‌های جمهوری اسلامی ایران و آمریکا، گفت: رسانه‌های معاند شادی مردم با پرچم‌های ایران اسلامی بعد از پیروزی مقابل حریف را به عنوان پیام مردم ایران منتشر نکردند، اما شادی تعداد معدودی با پرچم آمریکا بعد از بازی با آمریکا را با عنوان پیام مردم ایران منتشر کردند.

به گفته وی پیام مردم ایران حضور ده‌ها میلیونی در تشییع پیکر شهید حاج قاسم، ۱۳ آبان و شادی مردم بعد از پیروزی تیم ملی ایران بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر اینکه پیروز واقعی میدان‌های متعدد مقابله ایران و آمریکا، تیم ایران است از موفقیت هسته‌ای ایران در مقابل آمریکا به عنوان یکی از این پیروزی‌ها نام برد و افزود: آمریکا قصد داشت پیچ و مهره انرژی هسته ای ایران را هم باز کند، اما نتوانست حتی با ۶۰ درصد غنی سازی ایران مقابله کند و شکست خورد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با وجود اینکه پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا را در عراق با خاک یکسان کرد اما آمریکا که تهدید کرده بود ۵۲ نقطه از ایران را هدف قرار خواهد داد جرأت حمله به ایران را نداشت.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه از طلاب، فضلا و ائمه جماعات و جمعه شهرستان خواست تا فاطمیه را به میدان جهاد تبیین همه جانبه تبدیل کنند و هادیان سیاسی نیز در مدارس برنامه داشته باشند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات