۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۸۹۶۳۰

همایش عفاف و حجاب در بهبهان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش «عفاف و حجاب» با حضور آیت الله حیدری در شهرستان بهبهان برگزار می‌‌شود.
همایش عفاف و حجاب در بهبهان برگزار می‌شود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش «عفاف و حجاب» با حضور آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، هفدهم آبان‌ماه در تالار معلم بهبهان برگزار خواهد شد.

همایش عفاف و حجاب‌ با حضور جمعی از بانوان این شهرستان برگزار می‌شود که پخش کلیپ با موضوع حجاب و عفاف، قرعه‌کشی مسابقه و برپایی نمایشگاه پوشش برتر از جمله برنامه‌های این همایش است.

گفتنی است، همایش عفاف و حجاب از سوی اداره تبلیغات اسلامی بهبهان هفدهم آبان ساعت شانزده در سالن اجتماعات این اداره برگزار می‌شود.


اجرای طرح مصباح در مساجد اهواز

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، به نقل از دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد اهواز، طرح «مصباح» ویژه کانون‌های فرهنگی‌ و هنری مساجد اهواز در هفته کتاب اجرا می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این طرح که به شکل آزمایشی در سه مسجد اهواز اجرایی می‌شود، در صحن مسجد دو قفسه کتاب با مضامین دینی و روز در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و غیره که جوان‌پسند باشند، قرار می‌گیرد.

گفتنی است این طرح همزمان با هفته کتاب از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز اجرا می‌شود؛ در صورت موفقیت این طرح در نود کانون فرهنگی و هنری مساجد اهواز اجرا خواهد شد./945/پ202/س

ارسال نظرات